Nogen der ser MGP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Astrid P

Hold nu lige kæft, hvor er det ringe!
Moldavien - Hvad skete der lige for dem? Og hvad var det lige der skete for koret i sangen fra England?

Gud hvor jeg da savner Johnny Logan og Herreys... Dengang vidste man da hvad melodi grand prix var!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Grynt

HØRT!!!!!! Dengang vidste man hvad man satte sig foran flimmeren til

Anmeld

29. maj 2010

Grynt

Sang nr 17, endelig en der kan synge

Anmeld

29. maj 2010

Stumpen

Ser det også, men er kun kommet til sang nummer 15.. Men det har da godt nok været noget lårt indtil videre....

Men synes nu også bedst om det dengang der kun var melodi grand prix 1 dag = lørdag og ingen semifinaler eller deslignende...

Anmeld

29. maj 2010

Lise

Har kun hørt det på afstand, men der var da i hvert fald ikke noget der fik mig op af stolen..  Armenien (Apricot Stone) spiller nu    

Anmeld

29. maj 2010

Kaufie

Det kører i baggrunden - men.....der er ikke lige nogen der har fanget mit øre endnu......

Sidder her blot til jeg bliver træt nok til at sove i sprit-dunst.....

Anmeld

29. maj 2010

Stumpen

Kaufie skriver:

Det kører i baggrunden - men.....der er ikke lige nogen der har fanget mit øre endnu......

Sidder her blot til jeg bliver træt nok til at sove i sprit-dunst.....

Har I ikke et gæsteværelse du kan losse manden ind i??

Anmeld

29. maj 2010

ivfmarie

jeg ku godt li Rumæniens... De kunne synge, og det var faktisk en dejlig melodi.

Anmeld

29. maj 2010

Kaufie

Tror han bliver svær at losse nogen steder hen - men nej..... kunne tage madrassen hos William....men han snorker..... og snakker i søvne....

Anmeld

29. maj 2010

Stumpen

Kaufie skriver:

Tror han bliver svær at losse nogen steder hen - men nej..... kunne tage madrassen hos William....men han snorker..... og snakker i søvne....

Sofaen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.