Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HØRT!!!!!! Dengang vidste man hvad man satte sig foran flimmeren til
Sang nr 17, endelig en der kan synge
Ser det også, men er kun kommet til sang nummer 15.. Men det har da godt nok været noget lårt indtil videre....
Men synes nu også bedst om det dengang der kun var melodi grand prix 1 dag = lørdag og ingen semifinaler eller deslignende...
Har kun hørt det på afstand, men der var da i hvert fald ikke noget der fik mig op af stolen.. Armenien (Apricot Stone) spiller nu
Det kører i baggrunden - men.....der er ikke lige nogen der har fanget mit øre endnu......
Sidder her blot til jeg bliver træt nok til at sove i sprit-dunst.....
Kaufie skriver: Det kører i baggrunden - men.....der er ikke lige nogen der har fanget mit øre endnu...... Sidder her blot til jeg bliver træt nok til at sove i sprit-dunst.....
Har I ikke et gæsteværelse du kan losse manden ind i??
jeg ku godt li Rumæniens... De kunne synge, og det var faktisk en dejlig melodi.
Tror han bliver svær at losse nogen steder hen - men nej..... kunne tage madrassen hos William....men han snorker..... og snakker i søvne....
Kaufie skriver: Tror han bliver svær at losse nogen steder hen - men nej..... kunne tage madrassen hos William....men han snorker..... og snakker i søvne....
Sofaen???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128