Hvor mange dage efter befrugtningen mærkede I symptomer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.197 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Anonym trådstarter

Synes allerede jeg har det lidt underligt og det er kun 3-4 dage siden kæresten og mig var sammen (på det rette tidspunkt, he, he).
Knus Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

MorCamilla

Hejsa...

Tja, jeg må melde pas til dit spørgsmål, da jeg ikke opdagede at jeg var gravid før jeg var 1½ - 2 måneder henne...

Men synes at have hørt eller læst et sted at hvis det er anden gang, man er gravid så kommer symtonerne "hurtigere" end første gang..
Men ved som sagt ikke noget om det af egen erfaring...

Knus fra Camilla.

Anmeld

22. juni 2008

Muffinmus

Faktisk ret hurtigt sidste gang...kvalmen kom måske 5 dage efter befrugtningen... sådan var det slet ikke med min søn

Anmeld

23. juni 2008

Kiri´s mor

Meget hurtigt her trods det at det var første gang, Jeg var stensikker på at jeg var gravid inden jeg kunne teste positiv tror det var en 3-5dage efter mig og kæresten havde hygget... så det kan sagtens væreat du er gravid...

Jeg var ihvertfald temmeligoverrasket over mine klare tegn

Knus Becca

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Her skete det en mandag og fredag havde jeg kvalme, en meget skarp lugtesans og så sov og sov jeg... Og jeg var sikker på at det var fordi jeg var blevet gravid :)

Men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde, fra graviditet til graviditet!

-Nadia

Anmeld

14. november 2008

Lauraa_Pii

Her anden gang jeg er gravid, har jeg også mærket hurtig til tidlige tegn på at jeg var gravid, kunne allerede fornemme det ved at jeg var trær, havde kvalme og meget hovedpine + jeg skulle tisse konstant... allerede få dage efter vi havde hygget os... men kunne først få en positiv test en dag efter udebleven menstration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.