hjææælp - barselsspørgsmål for nyudlært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Malene84

hey tøser,

Jeg kan simpelthen ikke finde svar på nettet - så nu spørg jeg her. Er der nogen der ved hvad satsen for en nyudlært pædagog på barselsdagpenge, får udbetalt om måneden?

Og hvor længe barsel har jeg?

Jeg er færdiguddannet om 14 dage - og starter derefter på dagpenge fra 1. juli - men er LOST!!!!!!

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Lullaby

Jamen så er det da kommunens sats  og et år vel

Anmeld

29. maj 2010

Malene84

MorpåSjælland skriver:

Jamen så er det da kommunens sats  og et år vel

PAS  hehe. Er det virkelig 12 mdr. lige ud?

Anmeld

29. maj 2010

Lullaby

Malene84 skriver:

PAS  hehe. Er det virkelig 12 mdr. lige ud?

Jeps

Anmeld

29. maj 2010

Anne85

Mon ikke reglerne er de samme som de er for mig som sygeplejerske? Nå men jeg har ret til 46 uger efter jeg har født.... og så er der forskel på om du er helt nyuddannet eller om du har været ude og arbejde - jeg kan ikke huske om det er 3 eller 6 måneder du skal have været ude og arbejde - men hvis du er helt nyuddannet får du (ihvertfald som sygeplejerske) kun dimittend sats som er 3085 kr om ugen kontra de 3.760 kr. jeg får om ugen fordi jeg har nået at arbejde et år efter jeg blev uddannet 

Anmeld

29. maj 2010

Malene84

Anne85 skriver:

Mon ikke reglerne er de samme som de er for mig som sygeplejerske? Nå men jeg har ret til 46 uger efter jeg har født.... og så er der forskel på om du er helt nyuddannet eller om du har været ude og arbejde - jeg kan ikke huske om det er 3 eller 6 måneder du skal have været ude og arbejde - men hvis du er helt nyuddannet får du (ihvertfald som sygeplejerske) kun dimittend sats som er 3085 kr om ugen kontra de 3.760 kr. jeg får om ugen fordi jeg har nået at arbejde et år efter jeg blev uddannet