Del 2.
Men den største TAK skal min kæreste have, han har været ubeskrivelig stor støtte og hjælp, og så er han bare så god til Alberte. Han putter og nusser om hende mere end jeg har gjort de sidste 5 dage, er så stolt af ham!
Den første nat på hospitalet kunne jeg knapt gå, og da slet ikke gå på toilet. Han stod op flere gange for at hjælpe mig, skifte mit bind, tørre mig og ja, han var der bare 100 % Plus at han også skulle tage sig af Alberte, jeg havde sindsyg mange smerter i såret, så kunne ingenting, udover modtage morfin og sove. Hun lå meget og sov oven på mig, og vi connectede bare de to første døgn der, men når hun gav lyd fra sig, skulle skiftes e.l. så var det jesper der tog over - jeg kunne INTET.
Til det vil jeg også sige at jeg synes der har været et smerte helved uden lige de sidste 5 dage. Man kan jo INTET efter sådan et "indgreb". Det har virkelig været hård ved mig at det har gjort så ondt. 
I går aftes (jeg har ikke blødt ret meget) begyndte jeg så lige pludselig at styrt bløde, der kom bare rigtig meget blod, så jeg ringede til min kæreste som var nede i kiosken at han skulle komme NU, han kom op og jeg græd af smerte og angst for hvad det kunne være. Han hev bukserne af mig, så der stod blod op på væggene og i hovedet på ham (stakkels mand). Han ringede til sygeplejersken som kom ind, og hun fik tørret lidt op og trykket mig på maven, for at kontrollere om alt var ok, og tilsyneladende var der ikke noget at mærke.
Jeg havde lige ammet Alberte, og det havde givet efterveer. Jeg havde ikke blødt ret meget som sagt, og det jeg skulle ha været af med "sad fast" i livmoderen. Det kom så bare lige på een gang. Vi fik styr på det og jeg gik i seng/ blev beordret i seng...
En time senere da jeg så skulle på toilet, ville jeg lige vaske mig efter blodbadet og da jeg rejste mig fra toilettet STYRT blødte det så bare igen - fedt
jeg kaldte på jesper og han fik fat i en sygeplejerske. Der kom en læge og trykkede mig på maven og AV FOR SATAN I HELVED det gjorde bare ondt, jeg skreg af smerte da hun trykkede, men det hjalp og resten kom ud. Det var simpelthan "bare" rester af slimhinder o.l. som ikke var kommet ud før. pyha 
men nå... Vi er hjemme nu, nyder duften af baby, hendes dejlige små lyde og bare det at være forældre, for det er jo bare definitionen på lykke!
Amningen kører perfekt hun spiser 6 gange om dagen og sover for resten, dejlig nemt, so far 
Håber ikke alle er hoppet fra læsningen, det blev lidt langt, men jeg har også haft brug for at komme ud med HELE historien.
Knus Mitzie - Mor til Alberte