Albertes vej ud af maven del 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Vidunderligeunger

Del 2.

Men den største TAK skal min kæreste have, han har været ubeskrivelig stor støtte og hjælp, og så er han bare så god til Alberte. Han putter og nusser om hende mere end jeg har gjort de sidste 5 dage, er så stolt af ham!

Den første nat på hospitalet kunne jeg knapt gå, og da slet ikke gå på toilet. Han stod op flere gange for at hjælpe mig, skifte mit bind, tørre mig og ja, han var der bare 100 % Plus at han også skulle tage sig af Alberte, jeg havde sindsyg mange smerter i såret, så kunne ingenting, udover modtage morfin og sove. Hun lå meget og sov oven på mig, og vi connectede bare de to første døgn der, men når hun gav lyd fra sig, skulle skiftes e.l. så var det jesper der tog over - jeg kunne INTET.

Til det vil jeg også sige at jeg synes der har været et smerte helved uden lige de sidste 5 dage. Man kan jo INTET efter sådan et "indgreb". Det har virkelig været hård ved mig at det har gjort så ondt. 

I går aftes (jeg har ikke blødt ret meget) begyndte jeg så lige pludselig at styrt bløde, der kom bare rigtig meget blod, så jeg ringede til min kæreste som var nede i kiosken at han skulle komme NU, han kom op og jeg græd af smerte og angst for hvad det kunne være. Han hev bukserne af mig, så der stod blod op på væggene og i hovedet på ham (stakkels mand). Han ringede til sygeplejersken som kom ind, og hun fik tørret lidt op og trykket mig på maven, for at kontrollere om alt var ok, og tilsyneladende var der ikke noget at mærke. 

Jeg havde lige ammet Alberte, og det havde givet efterveer. Jeg havde ikke blødt ret meget som sagt, og det jeg skulle ha været af med "sad fast" i livmoderen. Det kom så bare lige på een gang. Vi fik styr på det og jeg gik i seng/ blev beordret i seng...

En time senere da jeg så skulle på toilet, ville jeg lige vaske mig efter blodbadet og da jeg rejste mig fra toilettet STYRT blødte det så bare igen - fedt  jeg kaldte på jesper og han fik fat i en sygeplejerske. Der kom en læge og trykkede mig på maven og AV FOR SATAN I HELVED det gjorde bare ondt, jeg skreg af smerte da hun trykkede, men det hjalp og resten kom ud. Det var simpelthan "bare" rester af slimhinder o.l. som ikke var kommet ud før. pyha 

men nå... Vi er hjemme nu, nyder duften af baby, hendes dejlige små lyde og bare det at være forældre, for det er jo bare definitionen på lykke! 

Amningen kører perfekt hun spiser 6 gange om dagen og sover for resten, dejlig nemt, so far 

Håber ikke alle er hoppet fra læsningen, det blev lidt langt, men jeg har også haft brug for at komme ud med HELE historien.

Knus Mitzie - Mor til Alberte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

L-Mortil3

LÅÅÅÅÅÅÅÅVE FB'er

Det var godt nok kvikt det gik med det KS!

Og hvor lyder Jesper da bare som den perfekte far!

Anmeld

29. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

LÅÅÅÅÅÅÅÅVE FB'er

Det var godt nok kvikt det gik med det KS!

Og hvor lyder Jesper da bare som den perfekte far!

ja jeg tuder også flere gange om dagen over hvor god han er!! puha... nu tuder jeg igen.. (mælken løb til igår)... 

Anmeld

29. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ja jeg tuder også flere gange om dagen over hvor god han er!! puha... nu tuder jeg igen.. (mælken løb til igår)... 

Åha ja, følelserne sidder ikke bare uden på tøjet, de slæber hen af gulvet! Husker det aaaalt for godt!

Hvor er det dejligt at høre i har det godt Hvordan går det nu med såret så?

Anmeld

29. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Åha ja, følelserne sidder ikke bare uden på tøjet, de slæber hen af gulvet! Husker det aaaalt for godt!

Hvor er det dejligt at høre i har det godt Hvordan går det nu med såret så?

det går bedre, det er helet flot, men det er ret langt.. 15 cm ! 

Anmeld

29. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

det går bedre, det er helet flot, men det er ret langt.. 15 cm ! 

Det må have været fordi hun var så tyk FNIS

Anmeld

29. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Det må have været fordi hun var så tyk FNIS

ja hun er så en ål  

vi kalder hende gokke fordi hun ligner lidt en fugle unge når hun skal bøvse hihi..

Anmeld

29. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ja hun er så en ål  

vi kalder hende gokke fordi hun ligner lidt en fugle unge når hun skal bøvse hihi..

Hahaha kan lige se det for mig, Liam lignede simpelthen en forsultet fugleunge det første stykke tid, men det har han jo så forlængst kompenseret for

Anmeld

29. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

endnu et stort tillykke!

Jeg kan godt huske de der styrtblødninger efter pks

Skønt at høre at det går godt med amningen! Min amning blev også reddet af suttebrikker (jeg havde flade brystvorter) Bruger du dem stadig? Jeg smed mine da Laura var knapt 3 måneder - hun kunne ikke finde ud af det før

SKØN fb!!!

Knus

Anmeld

29. maj 2010

oo

uhuh! jeg fik lige ondt i maven. jeg har jo ikke fået KS, men fik fjernet en graviditet udenfor livmoderen sidste år og jeg syntes også bare de snit i maven var et smertehelvede, så jeg er kommet til at frygte at ende i KS ved fødsel  jeg fik en styrtblødning to dage efter operationen og det var også slimhinden der skulle bløde ud, der var jeg bare sendt hjem og de havde ikke lige sagt noget om det, hold kæft hvor blev jeg også bange og ringede hulkende til afdelingen! det er RET voldsomt at bløde så meget - endda også selvom man ved hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.