Doven 12+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

VIPpigen

12+3 idag den 29 Maj. Og nu begynder det at kunne ses. Bukserne jeg har på kan stadig knappes, men sidder stramt til maven nu, så måske knapperne snart springer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

VNB

Ih så blev jeg nysgerrig efter at se billede hihi

Synes da sagtens man kan se det!

En rigtig sød bule!

Anmeld

1. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Ih så blev jeg nysgerrig efter at se billede hihi

Synes da sagtens man kan se det!

En rigtig sød bule!

Hehe... Mange tak, men ja, syntes godt nok ikke der er meget at se. Men jeg skal nok komme efter dig...

Anmeld

1. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Hehe... Mange tak, men ja, syntes godt nok ikke der er meget at se. Men jeg skal nok komme efter dig...

hehe ja giv mig lige lidt kamp til stregen!

Og du er altså GODT på vej!

Anmeld

1. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

hehe ja giv mig lige lidt kamp til stregen!

Og du er altså GODT på vej!

Det er faktisk lidt skægt, jeg skal til anden gange NF på torsdag, og kunne lige se du skal fredag... hehe

Anmeld

1. juni 2010

vingummibamse

hehe uhh vi følges godt ad piger.. jeg tror da lige jeg skal ha kæresten til at tage et billed af min mavse i morgen.. men her er det desværre ikke rigtig den der er vokset men min "numse" træls træls.. hehe

glæder mig til at se billeder af jeres guldklumper torsdag og fredag.. vi skal se vores vingummi igen mandag.. og vi glæder os også helt vildt..

men sikke nogle lækkre maver i har...

Anmeld

1. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

hehe uhh vi følges godt ad piger.. jeg tror da lige jeg skal ha kæresten til at tage et billed af min mavse i morgen.. men her er det desværre ikke rigtig den der er vokset men min "numse" træls træls.. hehe

glæder mig til at se billeder af jeres guldklumper torsdag og fredag.. vi skal se vores vingummi igen mandag.. og vi glæder os også helt vildt..

Ja, vi er nød til at skal have et billed op... Hmm, bagdelen der er vokset, altså er der noget der er vokset her, så er det brysterne, er steget en skål, og de tager godt fart, hvilket vi er lidt uenige om herhjemme. Kæresten er selvfølgelig vild med det, men tror det er fordi han ikke har smerterne, og problemer med bher...

Men op med et billed så vi kan se, og følges lidt ad... Har du fået lavet scanning tidligere??

Anmeld

2. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Det er faktisk lidt skægt, jeg skal til anden gange NF på torsdag, og kunne lige se du skal fredag... hehe

Ja det kan bare ikke blive fredag hurtigt nok!

Hvordan kan det være du skal til din anden NF?

Men ih det er jo allerede imorgen for dig!  så skal vi helt klart se billeder af bebserne!

Anmeld

2. juni 2010

VNB

vingummibamse skriver:

dejligt at endnu en kan følge trop

hehehe min røv er heldgivis ikke vokset... endnu  men det er brysterne til genæld.... har måtte købe nye BH´er da de gamle slet ikke kunne holde på guldet mere

Glæder mig til at se både mave billede og baby billede fra dig!

knus

Anmeld

2. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Ja, vi er nød til at skal have et billed op... Hmm, bagdelen der er vokset, altså er der noget der er vokset her, så er det brysterne, er steget en skål, og de tager godt fart, hvilket vi er lidt uenige om herhjemme. Kæresten er selvfølgelig vild med det, men tror det er fordi han ikke har smerterne, og problemer med bher...

Men op med et billed så vi kan se, og følges lidt ad... Har du fået lavet scanning tidligere??

ja var til scaning den 10 maj hvor jeg skulle ha været til nf. men jeg var langt fra langt nok henne...

så skal på mandag hvor jeg i følge dem er 13 + 0 så jeg har da et billed af min lille vingummi jeg kan vise frem allerede nu.. også selvom der ikke er helt så meget at se...

har lige prøvet at tage et billed selv men gik ikke helt så godt..

JAA mine bryster er også bare vokser helt vildt sindsygt.. men er sikker på min røv også er for jeg har været nød til at købe nye bukser og er virkelig over bevist om at det ikke er på grund af maven, for den er ikke ret meget støre end den plejer at være.. syntes jeg ikke... hehe dog siger kæresten at den er vokset pænt godt til.. og ja han kan nok se det beder end mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.