??? til skildpadde kontra nougat creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Heidimed lea

ved om nougatcremen kan laves på samme måde som skildpadde

ved at varme fløde og nougaten op så køle det ned og piske det til skum´

skal forsøge og lave en traktor kage til min søn 2 års dag  lagkage og marzipan i dag           knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

LifeIsGreat

Det kan du sagtens

Anmeld

29. maj 2010

Heidimed lea

fedt tak for det   knus

Anmeld

29. maj 2010

3rollinger

Heidimed lea skriver:

ved om nougatcremen kan laves på samme måde som skildpadde

ved at varme fløde og nougaten op så køle det ned og piske det til skum´

skal forsøge og lave en traktor kage til min søn 2 års dag  lagkage og marzipan i dag           knus Heidi

Glaeder mig til at se resultatet, Heidi

Anmeld

29. maj 2010

Heidimed lea

ja må desværre skuffe  cremen virkede ikke, jeg kunne ikke piske den stiv øv. men fandt på noget andet, sætter billeder ind imorgen

Anmeld

29. maj 2010

Mor-til-asta-09

Heidimed lea skriver:

ja må desværre skuffe  cremen virkede ikke, jeg kunne ikke piske den stiv øv. men fandt på noget andet, sætter billeder ind imorgen

Normalt burde man kunne gøre det..

Men super du fandt en anden løsning

Anmeld

29. maj 2010

LifeIsGreat

Heidimed lea skriver:

Cremen skal jo også helst stå til næste dag for at blive rigtig kold inden den piskes.. ellers bliver den grynet..

Anmeld

29. maj 2010

Heidimed lea

den stod ude og syntes den var kold,, jeg kunne slet ikke piske den stiv, med skildpadde cremen gjorde jeg detsamme og den blev hurtig stiv..   måske prøver jeg igen,, det blev faktisk grynet og se på

Anmeld

29. maj 2010

LifeIsGreat

Heidimed lea skriver:

den stod ude og syntes den var kold,, jeg kunne slet ikke piske den stiv, med skildpadde cremen gjorde jeg detsamme og den blev hurtig stiv..   måske prøver jeg igen,, det blev faktisk grynet og se på

den skal i køleskabet og være rigtig kold. det er ik nok at den står og køler af udenfor køleskabet - hvis det altså er det du har gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.