Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ved om nougatcremen kan laves på samme måde som skildpadde
ved at varme fløde og nougaten op så køle det ned og piske det til skum´
skal forsøge og lave en traktor kage til min søn 2 års dag lagkage og marzipan i dag knus Heidi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan du sagtens
fedt tak for det knus
Heidimed lea skriver: ved om nougatcremen kan laves på samme måde som skildpadde ved at varme fløde og nougaten op så køle det ned og piske det til skum´ skal forsøge og lave en traktor kage til min søn 2 års dag lagkage og marzipan i dag knus Heidi
Glaeder mig til at se resultatet, Heidi
ja må desværre skuffe cremen virkede ikke, jeg kunne ikke piske den stiv øv. men fandt på noget andet, sætter billeder ind imorgen
Heidimed lea skriver: ja må desværre skuffe cremen virkede ikke, jeg kunne ikke piske den stiv øv. men fandt på noget andet, sætter billeder ind imorgen
Normalt burde man kunne gøre det..
Men super du fandt en anden løsning
Cremen skal jo også helst stå til næste dag for at blive rigtig kold inden den piskes.. ellers bliver den grynet..
den stod ude og syntes den var kold,, jeg kunne slet ikke piske den stiv, med skildpadde cremen gjorde jeg detsamme og den blev hurtig stiv.. måske prøver jeg igen,, det blev faktisk grynet og se på
Heidimed lea skriver: den stod ude og syntes den var kold,, jeg kunne slet ikke piske den stiv, med skildpadde cremen gjorde jeg detsamme og den blev hurtig stiv.. måske prøver jeg igen,, det blev faktisk grynet og se på
den skal i køleskabet og være rigtig kold. det er ik nok at den står og køler af udenfor køleskabet - hvis det altså er det du har gjort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128