Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa så kom vores dejlige prinsesse til verden,jeg fødte for tidligt ifølge min termin,(men jeg var længere henne end beregnet .Fødte den 26 maj kl 15 ,det hele gik stærkt fik den første presseve hjemme kl 13.45 ,vi nåede lige at komme op på fødegangen,så var vores dejlige sesse her hun er sund og rask og vi er lige kommet hjem her til formiddag efter stuegangog nu skal der bare hygges,kan have en dejlig weekend alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med hende og sikke en dejlig hurtig fødsel
Kram M
Hvor dejligt
STORT TILLYKKE MED PRINSESSEN
Dejligt at fødslen gik godt og at i kunne komme hjem efter stuegang, og nu kan nyde jeres lille prinsesse i hjemmelige omgivelser
Stort tillykke med bette pigen
STORT tillykke med prinsessen
tillykke tillykke en hurtig omgang
stort tillykke med prinsessen
tillykke med hende lyder jo bare som en rigtig nem fødsel
rigtig god weekend
lillemig28 skriver: Hejsa så kom vores dejlige prinsesse til verden,jeg fødte for tidligt ifølge min termin,(men jeg var længere henne end beregnet .Fødte den 26 maj kl 15 ,det hele gik stærkt fik den første presseve hjemme kl 13.45 ,vi nåede lige at komme op på fødegangen,så var vores dejlige sesse her hun er sund og rask og vi er lige kommet hjem her til formiddag efter stuegangog nu skal der bare hygges,kan have en dejlig weekend alle sammen
Tillykke med den lille sesse!!! Glæder mig til billeder og FB.
Knus og Kram Lene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128