Statusrunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Smølf

Nu er vi jo efterhånden en lille flok gravide august-trunter. Så skal vi ikke tage en lille runde, hvor vi fortæller hvor langt vi er osv?

Uge: 26+1

Vægt: +9,3kg

Køn: Pige

Fødested: Herlev

Andet: Masser af liv hver dag. Moderkagen ligger bagved, så jeg mærker alt og maven hopper og danser. Tæller dagene til min barsel, som starter 8 uger før fødsel -lige på Sebastians fødselsdag 8. juli. Begynder at have lidt vand i kroppen, specielt hvis jeg har stået meget op en dag.

Håber i kan klare et billede eller to

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Cwurtz

God idé!

Uge: 18+4

Vægt: + 2 kg

Køn: Finder vi forhåbentlig ud af til MD scanning d. 11/6

Fødested: Horsens

Lidt boblen over de sidste 14 dage, men mærkede igår de første tydelige spark/bevægelser. Dejligt! Jeg går på barsel d. 30/8, - også 8 uger før termin.

Glæder mig rigtig meget

Anmeld

29. maj 2010

g.seerup

lidt fra mig..

uge: 26+5

vægt: -2 kg

køn: vides ikke, men tror en pige..

Fødested: Viborg

Andet: har en meget livlig en i maven, hvis den forsætter med samme aktivitet når den kommer ud, så får vi nok at se til Er begyndt at ha ret mange plukveer, især de dage jeg er på arbejde. Men går snart fra, har 7 arbejdsdage tilbage indtil uge 24, hvor jeg går på ferie i 3 uger, inden barslen starter...SKØNT!!!! Glæder mig Så meget!!!

Anmeld

30. maj 2010

Munder

Netapige skriver:

Nu er vi jo efterhånden en lille flok gravide august-trunter. Så skal vi ikke tage en lille runde, hvor vi fortæller hvor langt vi er osv?

Uge: 26+1

Vægt: +9,3kg

Køn: Pige

Fødested: Herlev

Andet: Masser af liv hver dag. Moderkagen ligger bagved, så jeg mærker alt og maven hopper og danser. Tæller dagene til min barsel, som starter 8 uger før fødsel -lige på Sebastians fødselsdag 8. juli. Begynder at have lidt vand i kroppen, specielt hvis jeg har stået meget op en dag.

Håber i kan klare et billede eller to

Hold op, hvor er du fin

Kan se du skal føde på Herlev, der fødte jeg Andrea. Det var rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.