Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så fik jeg endelig anledning til at lave en mmf kage, og synes det er gået rigtig godt, selvom jeg desværre ikke har drænet hindbærrene godt nok, så der er løbet saft ud, ned i bunden, men ellers synes jeg det er blevet et godt første forsøg Kagen er med hindbærmousse, og tobleronecreme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ser godt ud Bliver helt lækkersulten
Hvor er den flot...
MoarJ skriver: Hvor er den flot...
tak
Baagøe skriver: Ser godt ud Bliver helt lækkersulten
tak, og ja glæder mig også til at prøve, og smage den i morgen, håber den er blevet god
Maja84 skriver: tak, og ja glæder mig også til at prøve, og smage den i morgen, håber den er blevet god
Selvfølgelig er den det!
IIIIH altså!!!! Hvordan gør I det der!!!????? Hvor er den FLOT!!!! Jeg vil osse kunne
Kram M
Malonde1985 skriver: IIIIH altså!!!! Hvordan gør I det der!!!????? Hvor er den FLOT!!!! Jeg vil osse kunne Kram M
tusind tak, jeg tror man skal kaste sig ud i det, for kagen blev langtfra som planlagt, og derfor, improviserede jeg flere steder, så resultatet blev et helt andet, men til gengæld, skjulte ændringer, de fejl jeg havde lavet men synes jo den er blev meget god, selvom den ikke blev som jeg først havde tænkt mig det
Super flot
twinboys skriver: Super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128