Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexander spørger efter han har været i bad...
Moar hvornår bliver min tissemand lige så stor som fars...
Smilte til ham og sagde bare rolig den vokser når du bliver større for hver dag der går...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nåh hvor sødt...
Haha hvor fantastisk...
Min nevø spurgte sin mor hvorfor hun ikke tog brysterne af når hun var i bad...
De er skønne de unger!
Jibbe skriver: Haha hvor fantastisk... Min nevø spurgte sin mor hvorfor hun ikke tog brysterne af når hun var i bad... De er skønne de unger!
haha hvor godt
twinboys skriver: Alexander spørger efter han har været i bad... Moar hvornår bliver min tissemand lige så stor som fars... Smilte til ham og sagde bare rolig den vokser når du bliver større for hver dag der går...
hihi nååååh hvor han da bare sød. glæder mig godt nok til alle de guldkorn begynder at komme hjemme ved os
Ja man burde skrive dem ned
nååårh - farmand voksede måske lige en ekstra centimeter i dagens anledning?
ja min lillebror voksede op med en enlig mor og 3 storesøstre, så han spurgte både om hvornår han skulle begynde at barbere ben og hvornår han ville få menstruation
hahahaha, hvor en herlig kommentar
Tjuhl skriver: nååårh - farmand voksede måske lige en ekstra centimeter i dagens anledning? ja min lillebror voksede op med en enlig mor og 3 storesøstre, så han spurgte både om hvornår han skulle begynde at barbere ben og hvornår han ville få menstruation
Griner stadig... hvor kært...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128