vi har brug for noget hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Mama3

vi har liget fået af vide at vi venter endnu en fantastisk pige det er bare så dejligt, men vi har et problem med navnet vi kan ikke rigtig finde på noget, kan i mon hjælpe os lidt?

det eneste krav er at det skal lyde godt sammen med vores datters navn FILUCCA og så må det gerne være lidt specielt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Ida.

Hvor specielt skal et navn mon være for at være specielt?

Synes begge mine pigers navne: Annika og Lina kunne passe flot med Filucca, men Smilla var faktisk det første navn, der faldt mig ind - vi havde også navnene Aviaja og Melina oppe at vende - jeg synes især, at Aviaja er et meget smukt navn!

Anmeld

28. maj 2010

Valle81

filuccasmor skriver:

vi har liget fået af vide at vi venter endnu en fantastisk pige det er bare så dejligt, men vi har et problem med navnet vi kan ikke rigtig finde på noget, kan i mon hjælpe os lidt?

det eneste krav er at det skal lyde godt sammen med vores datters navn FILUCCA og så må det gerne være lidt specielt

Hejsa:0)

Har en veninde hvis datter hedder Felucca og da hun fik en pige mere kom hun til at hedde Vega:0) Synes faktisk de passer godt sammen:0)

Anmeld

28. maj 2010

Lillefe

Nu skal jeg have en dreng denne gang så du kan lige få alle mine pige navne

Alva
Alia
Natascha
Malica
Mira
Mirja
Madeline
Madeleine
Sophia
Cordelia
Carmen
Cornelia
Caitlin
Neva
Dinah
Rosali/Rosalie
Rosalia

Håber det er nogen du kan bruge knus

Anmeld

28. maj 2010

Mama3

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Har en veninde hvis datter hedder Felucca og da hun fik en pige mere kom hun til at hedde Vega:0) Synes faktisk de passer godt sammen:0)

det er også bare så fint ved bare ikke om manden er helt med på den

Anmeld

28. maj 2010

Mama3

Perl skriver:

Nu skal jeg have en dreng denne gang så du kan lige få alle mine pige navne

Alva
Alia
Natascha
Malica
Mira
Mirja
Madeline
Madeleine
Sophia
Cordelia
Carmen
Cornelia
Caitlin
Neva
Dinah
Rosali/Rosalie
Rosalia

Håber det er nogen du kan bruge knus

tak skal du ha der er også rigtig mange super fine navne

Anmeld

28. maj 2010

Lillefe

filuccasmor skriver:

tak skal du ha der er også rigtig mange super fine navne

Ja for eks Malica det ville være flot sammen med Filucca de ville de fleste navne med i

Jeg tror endeligt vi er kommet frem til et navn herhjemme!! har kæmpet en hård kamp da manden ikke var særligt glad for nogen navne..

Anmeld

28. maj 2010

L.J.L

filuccasmor skriver:

Mit forslag var også Malika, det hedder min niece, hendes storesøster hedder Jamilla, det er også sødt

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rebecca, Savanna/h, eller Malicca

Anmeld

30. maj 2010

Oxydation

Monique

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.