MDscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Assi

Så har vi været til 20 ugers scanning. Vi var ekstra nervøse, da vi desværre havde fået dårlige nakkefoldtal (1:142). Vi har fravalgt moderkageprøven. Men scanningen gik bare SÅ godt! Vi får en ekstra på onsdag, men umiddelbart så alt bare fint ud, og HAN har det godt Vi kan selvfølgelig ikke være 100 %  sikre før fødslen, men vi har fået mere ro i sindet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

roenlund

Hvor er det bare dejligt for jer...

Anmeld

28. maj 2010

Christina31

Super dejligt med den flotte scanning.  Jeg har tænkt meget på dig i dag. Det må virkelig give jer ro, at alt ser fint ud.

Jeg var til MD- scanning i går. Vi venter også en fin lille dreng, så jeg er snart mor til 3 dejlige drenge.  Det er helt fantastisk.

Vi har været ude at shoppe lidt blåt baby- tøj i dag, så bliver det hele lidt mere virkelig.

Anmeld

30. maj 2010

Assi

roenlund skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer...

Takker for ... Ja, vi er ret lettede... ikke at vi har fået 100 % svar, men indtil videre ser det godt ud!

Anmeld

30. maj 2010

Assi

Christina28 skriver:

Super dejligt med den flotte scanning.  Jeg har tænkt meget på dig i dag. Det må virkelig give jer ro, at alt ser fint ud.

Jeg var til MD- scanning i går. Vi venter også en fin lille dreng, så jeg er snart mor til 3 dejlige drenge.  Det er helt fantastisk.

Vi har været ude at shoppe lidt blåt baby- tøj i dag, så bliver det hele lidt mere virkelig.

Tak for tankerne Og tillykke med jeres flotte scanning - og en dreng Fantastisk! Vi skal jo til at omstille os fra lyserødt til blåt! En god undskyld for at købe en masseeeeeeeee tøj

Anmeld

30. maj 2010

oo

hurra! tillykke!!  så får du en af hver, det er da også ret sjovt!

Anmeld

30. maj 2010

Assi

Tjuhl skriver:

hurra! tillykke!!  så får du en af hver, det er da også ret sjovt!

Ja, vi synes også, vi er ret heldige med en af hver Har du været til MDscanningen?

Anmeld

30. maj 2010

Assi

Assi skriver:

Ja, vi synes også, vi er ret heldige med en af hver Har du været til MDscanningen?

Hmm tror jeg har hovedet under armen - noget siger mig at du har, at det gik rigtig godt, og at jeg har sagt tillykke ... hukommelsessvigt må skyldes graviditet - ik?!

Anmeld

30. maj 2010

oo

Assi skriver:

Hmm tror jeg har hovedet under armen - noget siger mig at du har, at det gik rigtig godt, og at jeg har sagt tillykke ... hukommelsessvigt må skyldes graviditet - ik?!

haha, jo jeg har og du har sgat tillykke jeg har nu oplevet flere gange at sige til Søren "aj, jeg skal lige fortælle dig en historie" og når jeg et minut efter har sat mig i sofaen for at snakke, så er det væk - fuldkommen væk  det blir spændende at gå til mundtlig eksamen med sådan en hjerne!!

Anmeld

30. maj 2010

Assi

Tjuhl skriver:

haha, jo jeg har og du har sgat tillykke jeg har nu oplevet flere gange at sige til Søren "aj, jeg skal lige fortælle dig en historie" og når jeg et minut efter har sat mig i sofaen for at snakke, så er det væk - fuldkommen væk  det blir spændende at gå til mundtlig eksamen med sådan en hjerne!!

Haha - klasse! Du må hellere ansøge om at få en assistent med til eksamen, der kan redde dig og sige: "det hun egentlig vil sige er..."

Held og lykke med eksamen - er det snart?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.