MDscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Assi

Så har vi været til 20 ugers scanning. Vi var ekstra nervøse, da vi desværre havde fået dårlige nakkefoldtal (1:142). Vi har fravalgt moderkageprøven. Men scanningen gik bare SÅ godt! Vi får en ekstra på onsdag, men umiddelbart så alt bare fint ud, og HAN har det godt Vi kan selvfølgelig ikke være 100 %  sikre før fødslen, men vi har fået mere ro i sindet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Siber

sikke dejligt at alt så godt ud og at HAN har det godt. Var det til denne scanning I fik kønnet afvide?

Jeg skal afsted på tirsdag så er jeg 18+3, dette ville have været min første scanning, hvis ikke vi havde betalt os fra det.(vi bor i Norge)  Jeg glæder mig helt vildt.

Vildt at tænke på at du nu er halvvejs!!

Knus Siber

Anmeld

30. maj 2010

Assi

Siber skriver:

sikke dejligt at alt så godt ud og at HAN har det godt. Var det til denne scanning I fik kønnet afvide?

Jeg skal afsted på tirsdag så er jeg 18+3, dette ville have været min første scanning, hvis ikke vi havde betalt os fra det.(vi bor i Norge)  Jeg glæder mig helt vildt.

Vildt at tænke på at du nu er halvvejs!!

Knus Siber

Hej Siber

Ja, det var til denne scanning, vi fik kønnet afvide - vi kunne ikke vente Vi fik også kønnet af vide ved vores pige fra august 07. Vil I have kønnet afsløret? Håber det kommer til at gå rigtig godt på tirsdag! Skriv lige herinde om det. Vildt man i Norge først får scanningen så sent! Det er så rart at få lov til at se der er liv i starten - jeg kan godt forstå, I valgte at betale for det.

Nu er du også snart halvvejs .. det går godt nok hurtigere end første gang, synes jeg!

Anmeld

30. maj 2010

Siber

Hej Siber

Ja, det var til denne scanning, vi fik kønnet afvide - vi kunne ikke vente Vi fik også kønnet af vide ved vores pige fra august 07. Vil I have kønnet afsløret? Håber det kommer til at gå rigtig godt på tirsdag! Skriv lige herinde om det. Vildt man i Norge først får scanningen så sent! Det er så rart at få lov til at se der er liv i starten - jeg kan godt forstå, I valgte at betale for det.

Nu er du også snart halvvejs .. det går godt nok hurtigere end første gang, synes jeg!

Hej Assi,

Ja jeg skal nok komme med en opdatering.

Skægt,  jeg har også en pige fra 07, hun er fra juli. Jeg har så også en pige fra maj 05. Så spændende om det også bliver en pige denne gang!!

Men nej vi vil ikke have kønnet af vide. Jeg skal have mit 3. PKS, så en overraskelse skal der være. Vi vidste det hellere ikke de to andre gange.

Knus Siber

Anmeld

30. maj 2010

Alexander&Lærke

Hej Astrid.

Fandt dig lige her da jeg kiggede rundt, sjovt. Tillykke med at du nu også skal have en søn det bliver da fantastisk med en af hver. Glæder du dig ikke bare helt vild? Jeg håber også snart det kan blive min tur til at glæde mig til en til.... 

Mette

Anmeld

31. maj 2010

Patrick07

Assi skriver:

Så har vi været til 20 ugers scanning. Vi var ekstra nervøse, da vi desværre havde fået dårlige nakkefoldtal (1:142). Vi har fravalgt moderkageprøven. Men scanningen gik bare SÅ godt! Vi får en ekstra på onsdag, men umiddelbart så alt bare fint ud, og HAN har det godt Vi kan selvfølgelig ikke være 100 %  sikre før fødslen, men vi har fået mere ro i sindet!

Årh Tillykke med Prisen Mus  Og hold da op hvor var det bare lækkert at alt så fint ud...

Stort Stort tillyke

Anmeld

3. juni 2010

Assi

Mette&Alexander skriver:

Hej Astrid.

Fandt dig lige her da jeg kiggede rundt, sjovt. Tillykke med at du nu også skal have en søn det bliver da fantastisk med en af hver. Glæder du dig ikke bare helt vild? Jeg håber også snart det kan blive min tur til at glæde mig til en til.... 

Mette

Hej Mette

Hyggeligt at få en besked fra dig her Har I det godt?

Jo, vi glæder os sååååå meget!! Jeg skulle lige igennem dem første hårde tid med kvalme og opkast, men nu nyder vi det meget. Håber snart det også bliver din tur

Anmeld

3. juni 2010

Assi

Patrick07 skriver:

Årh Tillykke med Prisen Mus  Og hold da op hvor var det bare lækkert at alt så fint ud...

Stort Stort tillyke

Tak for tillykket Ja, det var så godt at se, at alt var ok! En bekymring er løftet af vores skuldre! Vi har været til endnu en scanning med en overlæge, og hun gav samme positive melding - så fedt! Nu føler jeg at jeg kan nyde resten af graviditeten..kun med de sædvanlige bekymringer gravide skal ha

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

Assi skriver:

Tak for tillykket Ja, det var så godt at se, at alt var ok! En bekymring er løftet af vores skuldre! Vi har været til endnu en scanning med en overlæge, og hun gav samme positive melding - så fedt! Nu føler jeg at jeg kan nyde resten af graviditeten..kun med de sædvanlige bekymringer gravide skal ha

Årh det er bare SÅ lækkert  ja pu ha jeg syntes godt nok bekymringerne begynder at komme nu , men mon ikke det nok skal gå

Anmeld

6. juni 2010

marhemor

Skal til MD-scanning i morgen... og kan næsten ikke vente!!!

Glæder mig til at se den lille Bønne igen, og ikke mindst at se min kærestes dejlige og kæmpestore smil, når vi ser den igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.