Puregon i restordre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Miepige

Hej Alle

Vil bare lige dele min frustration med jer.

Jeg var til skanning ofr at få bestemt dato for ægudtagning - alt var fint, men skulle lige have en dag længere. Derfor ringer jeg i god tid op og bestiller noget mere puregon - ingen problemer.

Men når jeg så skal hente det, den dag jeg skal bruge det - så kan de ikke få det og det er udsolgt fra grossisten!

Tror I man får nerver på

Klinikken havde jo lukket, så man kunne ikke høre om man kunne bruge gonal_F eller noget i stedet - så måtte have fat i en masse apoteker for at se om nogen lå inde med noget - men hverken holbæks, ringsteds eller slagelse aporteker havde noget.

Men til alt held havde roskilde lige en 300 IE liggende som rest - så min dag blev reddet

Jeg kan simpelthen ikke forstå at man kan ikke har styr på sådan noget - det svarer jo til at folk skal have noget vigtig medicin og så har man det ikke!!

Min sag fik heldigvis en lykkelig slutning, selvom jeg fik det 1 time for sent - men jeg var så bange for at skulle starte forfra på en ny behandling - det er jo alligevel LANG tid og DYRT at skulle begynde forfra igen!

Har I andre også været udsat for dårlig planlægning i jeres behandling??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Soap

Ja forrige uge da jeg skulle starte op hormonbehandling var Pergotime i restordre så jeg fik Gonal f til 8 dage i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.