Hej alle sammen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

puzzle

Jeg har nu mest fulgt med på sidelinien engang imellem da intet rigtig sker her hos mig,synes jeg ikke rigtig lige jeg har haft noget at bidrage med..., men nu har jeg selv et spørgsmål, håber der er nogle som ved lidt?

Jo, jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer skønne tøser har erfaring med fertillitetsklinikken på hillerød sygehus? Er de søde, forståendeog hjælpsomme, og har der været lang ventetid deroppe?

mange knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har ikke selv erfaring med Hillerød, men har hørt godt om dem. Ventetiden aner jeg intet om. Selv skal jeg i behandling fra næste måned hos Dansk Fert. Klinik på Frb. De er søde,venlige, og ventetiden er moderat

Anmeld

30. maj 2010

Sofiedk

Vi var til første samtale på hillerød til IVF for nogle dage siden, de virker rigtig søde, men har også ret travlt. Tror det er forskelligt hvor lang ventetiden er - om det er ivf el. iui ... ? Men der gik 3 uger fra de fik vores henvisning til første samtale og pga sommerferie skal vi så først igang til August.

Anmeld

30. maj 2010

puzzle

Mange tak for svar begge to det er iui behandling vi skal i gang med jeg har pco, og har været igang med alle de indledende undersøgelser hos en gynækolog, men vi brød os ikke rigtig om at komme der, så vil gerne skifte til hillerød sygehus, håber på de er lidt mere hjælpsomme Men det lyder okay med ventetiden så, bare det man kommer igang betyder jo alverden!

Anmeld

31. maj 2010

puzzle

Og selvfølgelig rigtig meget held og lykke til jer begge to

Anmeld

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

puzzle skriver:

Og selvfølgelig rigtig meget held og lykke til jer begge to

Tusind tak, og held og lykke til dig også!! Lad os så få lavet nogle babyer inden vi skal til at betale for det selv

Anmeld

31. maj 2010

puzzle

Ja for søren man kan jo nærmest blive helt stresset,vi troede jo vi havde god tid... for os er det i hvert fald mange penge vi skal spare sammen inden for kort tid hvis ikke vi længere kan få hjælp... og det kunne nok godt blive lidt svært, selvom vi naturligvis ville gøre det men nu har vi fået lavet alle indledende undersøgelser hos en gynækolog,og er igang kan man sige, så vi har bestemt os for at komme rigtig igang ,hurtigst mulig,og mens vi stadig kan få den gratis behandling... vi vil jo gerne have vores ønske barn inden alt for lang tid, det er jo nok fælles for os alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.