Sangskriver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.306 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

LouiseNielsen

Nogen herinde som kender en der kan skrive sange?

Jeg er slet slet ikke typen der kan rejse sig op og holde en tale, vil derfor i stedet lave en sang til min kæreste til vores bryllup. Mangler bare en der kan skrive den ud fra de stikord jeg kan skrive ned om ham og min kærlighed til ham....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Leonora

LouiseLarsen skriver:

Nogen herinde som kender en der kan skrive sange?

Jeg er slet slet ikke typen der kan rejse sig op og holde en tale, vil derfor i stedet lave en sang til min kæreste til vores bryllup. Mangler bare en der kan skrive den ud fra de stikord jeg kan skrive ned om ham og min kærlighed til ham....

Kram

Hej

Det kan jeg godt. Har skrevet et ton sange til mange fester

Knus Louise

Anmeld

28. maj 2010

LouiseNielsen

Leonora skriver:

Hej

Det kan jeg godt. Har skrevet et ton sange til mange fester

Knus Louise

Hvad skal du have for det??

Anmeld

28. maj 2010

Leonora

LouiseLarsen skriver:

Hvad skal du have for det??

Hvor mange vers og hvilken melodi...

Anmeld

28. maj 2010

LouiseNielsen

Leonora skriver:

Hvor mange vers og hvilken melodi...

men det tænkte jeg egentlig at den der skulle lave den skulle bestemme, i hvert fald med melodi.... Vers vil jeg nok sige 5-6 stk, alt efter hvor mange stikord jeg lige finder på....

Men har du en sådan ca pris?

Anmeld

28. maj 2010

Leonora

LouiseLarsen skriver:

men det tænkte jeg egentlig at den der skulle lave den skulle bestemme, i hvert fald med melodi.... Vers vil jeg nok sige 5-6 stk, alt efter hvor mange stikord jeg lige finder på....

Men har du en sådan ca pris?

hmmmm når jeg syr bønetøj tager jeg 100 kr i timen. Og jeg vil skyde på at det tager ca 3 måske 3,5 time at skarive en go sang...Er det ok eller hvad havde du selv forestillet dig....?

Knus Mig

Anmeld

28. maj 2010

LouiseNielsen

Leonora skriver:

hmmmm når jeg syr bønetøj tager jeg 100 kr i timen. Og jeg vil skyde på at det tager ca 3 måske 3,5 time at skarive en go sang...Er det ok eller hvad havde du selv forestillet dig....?

Knus Mig

Jamen jeg har ingen anelse om hvad det koster, sååå... Hvis du får min mail kan du så ik komme på msn, så kan vi lige skrves ved om det!

Anmeld

28. maj 2010

Leonora

LouiseLarsen skriver:

Jamen jeg har ingen anelse om hvad det koster, sååå... Hvis du får min mail kan du så ik komme på msn, så kan vi lige skrves ved om det!

Ja det lyder fint...Eller måske er det bedre at du ringer til mig fx i aften...så kan jeg lige få lidt flere detajler. Synes det lyder som en super sjov opgave...min mobil er 41433713.

Knus Louise

Anmeld

28. maj 2010

LouiseNielsen

Leonora skriver:

Ja det lyder fint...Eller måske er det bedre at du ringer til mig fx i aften...så kan jeg lige få lidt flere detajler. Synes det lyder som en super sjov opgave...min mobil er 41433713.

Knus Louise

Tak for dit nr.... Jeg ringer lige i morgen er det oki, for der er kæresten til fodboldt?

Anmeld

28. maj 2010

Leonora

LouiseLarsen skriver:

Tak for dit nr.... Jeg ringer lige i morgen er det oki, for der er kæresten til fodboldt?

Det er bare en deal...så finde vi ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.