Lige et spørgsmål... Angående Dp/depri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.913 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Mira0911

Jeg har fået konstateret en let depression hos lægen idag..

Spørgsmålet er. Skal jeg sige direkte til Dp jeg er sygemeldt de næste uger? Uden at sige grunden?

Hvad er bedst?

Håber nogen kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Spørgsmålet er. Skal jeg sige direkte til Dp jeg er sygemeldt de næste uger? Uden at sige grunden?

Hvad er bedst?

Næææ hvorfor skulle du gøre det?
Det kan hun vel være ligeglad med... Jeg ville ikke sige noget

Anmeld

28. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg har altid synes at ærlighed var vigtigt. så jeg ville fortælle hende hvorfor. hun har tavshedspligt, så det kommer ikke videre

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Hvad er bedst?

Jeg ville ikke sige noget med mindre jeg følte at der var en specifik grund til at fortælle det.

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Jeg føler heller ikke rigtigt der er nogen grund til jeg fortæller det... Det er jo kun en let depression... Jeg ville nok, hvis det var en middelsvær eller svær tror jeg...

Anmeld

28. maj 2010

Lady Marion <3

Jeg syntes nu nok at Dp bør vide du går hjemme nu ,, Det kommer til at virke underligt ellers da bette pigen jo nok får andre komme - gå tider   Tror ikke jeg ville ud med grunden og alligevel er vi jo lidt fjollede for var det et dårligt knæ ville vi jo ikke tøve med at fortælle det

Anmeld

28. maj 2010

Svei

Jeg synes du skal overveje hvordan du selv har det med at du har fået en dep og hvordan du bedst mener du kan komme ud af det...nogen er åbne og arbejder sig ud vha snak med andre og ved at være åbne, andre er lidt flove og kede af det pg føler de bliver set forkert på og fortæller derfor intet....men hvordan har du det selv med din situation og ikke mindst med din dp?

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Yrsa skriver:

Jeg synes du skal overveje hvordan du selv har det med at du har fået en dep og hvordan du bedst mener du kan komme ud af det...nogen er åbne og arbejder sig ud vha snak med andre og ved at være åbne, andre er lidt flove og kede af det pg føler de bliver set forkert på og fortæller derfor intet....men hvordan har du det selv med din situation og ikke mindst med din dp?

Har det rigtig godt sammen med min dp.. Jeg skal igang med psy. hjælp, så får den hjælp jeg ønsker...

Det er en let depre. jeg har fået, og skal derfor kun sygemeldes i 14 dage og starte op igen med arbejde....

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Jeg syntes nu nok at Dp bør vide du går hjemme nu ,, Det kommer til at virke underligt ellers da bette pigen jo nok får andre komme - gå tider   Tror ikke jeg ville ud med grunden og alligevel er vi jo lidt fjollede for var det et dårligt knæ ville vi jo ikke tøve med at fortælle det

Det drejer sig kun om 14 dages sygemelding. Af den grund kommer den bette i dp samme tid hver morgen og hentes igen samme tidspunkt..

Det er en let depre.

Anmeld

28. maj 2010

Svei

MoarJ skriver:

Har det rigtig godt sammen med min dp.. Jeg skal igang med psy. hjælp, så får den hjælp jeg ønsker...

Det er en let depre. jeg har fået, og skal derfor kun sygemeldes i 14 dage og starte op igen med arbejde....

Ok...men gør som du føler for...personligt ville jeg ikke fortælle det.. men det er jo bare mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.