Nyindkørsel i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Rahmberg.dk

Så var det idag at Ann-Cathrine igen skulle "nyindkøres" i vuggestuen. Hun har igennem den seneste tid været så ked af det og ulykkelig når jeg har afleveret hende, og det tager hårdt på både hende og mig. Derfor er planen nu at jeg kommer afleverer og går, og så henter hende et par timer senere i denne uge, og så håber vi at det bliver bedre. Hun har ellers været så glad for vuggestuen, men efter hendes far er taget ud at sejle for 7 uger siden, er hun ked af det når mor går, om det så bare er på wc, og især afleveringerne i vuggestuen er blevet et mareridt, og afleveringerne har kunnet tage op til en time hver gang. Så nu håber jeg det går fremad. For hvor er det hårdt at gå fra et grådende barn, som bare gerne vil med sin mor :'( Så et par krydsede fingre ville være rart. Hilsen Berit, Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Christinahr

Jeg krydser alt.

Det skriger bare i en mors hjerte

Anmeld

18. juni 2008

Munder

Jeg sender da også nogle krydsede fingre din vej....held og lykke med det;)

kh
Dorte

Anmeld

18. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Berit..

Jeg håber også for dig at det bliver nemmere at aflevere hende, især når hun kun er der et par timer om dagen - så finder hun vel forhåbelig ud af at mor kommer igen.. (L)

Jeg havde samme problem med Mikkel da han startede i dagpleje, (det første sted han var) og til sidst sagde/foreslog vores dagplejemor at jeg skulle komme, aflevere ham, sige farvel en gang og så gå igen... For ofte er det de lange farvel minutter der er værst for barnet.. og det hjalp... Jeg gjorde det i en uges tid - og så fandt han ud af at det slet ikke var så slemt..

Så jeg håber det bliver bedre for dig - og krydser finger for dig.. For der er bare ikke noget værre end at skal vende sig om og gå, når ens barn er ked af det..

Knus fra Camilla.

Anmeld

18. juni 2008

Rahmberg.dk

Tusind tak for jeres krydsede fingre.
Mandag ved afleveringen blev hun totalt ulykkelig, men mor gik, og vinkede udenfor hvilket resulterede i at hun blev ulykkelig igen.

Igår blev hun ulykkelig på stuen, men ikke ved vinkningen fra vinduet.

Og Jubiii... idag græd hun ikke :D
Hun var ikke glad og lykkelig da jeg gik fra stuen, men jeg fik et kæmpe smil fra vinduet, imens hun vinkede.
Det var helt rart, og jeg er sikker på det er det rette vi har valgt at gøre.

Hilsen Berit, Aalborg

Anmeld

18. juni 2008

MorCamilla

Det var bare rigtig dejligt at høre at det allerede nu går frem af med at aflevere hende... det er jeg glad for at høre.:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.