Update på mit nye hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

hc=k

Ej hvor er jeg bare skuffet

Jeg havde sådan glædet mig til at få noget rigtig fedt hår, men sådan blev det ikke. Frisøren fortalte mig at hun ikke havde noget pink fordi det de havde kun kunne holde en uge og derefter ville blive rigtig grimt. Så sagde hun at hun synes det ville være rigtig dumt at frave alt håret fordi det jo ville vokse ud så jeg ville få synlige udgroninger( Det vidste jeg sgu da godt )
Nå men hun foreslog så at jeg kunne få striber i håret, jeg synes simpelthen bare det er SÅ kedeligt og grimt sådan noget. Nå men hun fik mig overbevist om at det ville blive rigtig pænt og at hun ville lave 2 mørke striber og en lys. hmmmmmm ja godt så. Det var rigtig pænt da det var vådt, men da det så tørrede fant jeg ud af at det bare ligner pis.

Man kan ikke rigtig se noget farve overhovedet, det er kedeligt, det er slet ikke Pang som jeg ønskede mig. Nu kan jeg bare slet ikke få det lavet om. Jeg har ikke råd til at gå til en anden frisør og få det farvet. Det er bare så surt når ens hår ikke spiller. Jeg føler mig grim og jeg føler slet ikke at jeg har lyst til at nogle skal se det.

Jeg lovede at lægge et billede ind, men det har jeg slet ikke lyst til nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Christinahr

Det lyder fandme træls - dumme frisør dame.

Jeg ville tage ned at snakke med frisøren, synes ikke det virker som om hun har lavet det du har ønsket

Anmeld

28. maj 2010

MetteMTH

hc=k skriver:

Ej hvor er jeg bare skuffet

Jeg havde sådan glædet mig til at få noget rigtig fedt hår, men sådan blev det ikke. Frisøren fortalte mig at hun ikke havde noget pink fordi det de havde kun kunne holde en uge og derefter ville blive rigtig grimt. Så sagde hun at hun synes det ville være rigtig dumt at frave alt håret fordi det jo ville vokse ud så jeg ville få synlige udgroninger( Det vidste jeg sgu da godt )
Nå men hun foreslog så at jeg kunne få striber i håret, jeg synes simpelthen bare det er SÅ kedeligt og grimt sådan noget. Nå men hun fik mig overbevist om at det ville blive rigtig pænt og at hun ville lave 2 mørke striber og en lys. hmmmmmm ja godt så. Det var rigtig pænt da det var vådt, men da det så tørrede fant jeg ud af at det bare ligner pis.

Man kan ikke rigtig se noget farve overhovedet, det er kedeligt, det er slet ikke Pang som jeg ønskede mig. Nu kan jeg bare slet ikke få det lavet om. Jeg har ikke råd til at gå til en anden frisør og få det farvet. Det er bare så surt når ens hår ikke spiller. Jeg føler mig grim og jeg føler slet ikke at jeg har lyst til at nogle skal se det.

Jeg lovede at lægge et billede ind, men det har jeg slet ikke lyst til nu...

Du kan jo godt gå ned og sige til frisøren at du ikke er tilfreds og du gerne vil have lavet det om.

Anmeld

28. maj 2010

hc=k

Christinahr skriver:

Det lyder fandme træls - dumme frisør dame.

Jeg ville tage ned at snakke med frisøren, synes ikke det virker som om hun har lavet det du har ønsket

Problemet er at det er en af min mors veninders, veninders datter eller sådan noget. Det er ikke en jeg kender.

Hun har slet ikke lavet det jeg ville have, jeg havde bestilt mørkt brunt med noget pink indenunder, men fik de her kedelige striber. Ih.

Jeg har fortalt min mor at jeg bestemt ikke er glad for det, men min mor kan jo ikke trylle..

Anmeld

28. maj 2010

hc=k

Mette88 skriver:

Du kan jo godt gå ned og sige til frisøren at du ikke er tilfreds og du gerne vil have lavet det om.

Det kan jeg ikke fordi det var en af min mors veninders bekendte på en eller anden måde. Hun kom hjem til mine forældre og lavede hår.

Anmeld

28. maj 2010

hc=k

Nu har min nabo lige skrevet til mig at hun har noget pink farve og at hun gerne vil hjælpe mig med at farve håret

Nu er jeg mere glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.