Stakkels stakkels Calle... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2008

Callesmor

Stakkels stakkels Calle.... Han har væske i ørene og mellemøresbetændelse og helt rød derinde.... En dag mere så var trommehinden sprunget på ham.... Lægen mener han har reddet sig en virus efter 5 mdr vac som har sat sig på ørene... Nu skal han have antibrotika i 6 dage og smertestillende til natten... Øv hvor har jeg det dårligt med at han har været syg i ørene så længe uden jeg har vidst det..... :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2008

Honningblomst

Stakkels lille mand...i stedet for at slå dig selv i hovedet med at I ikke opdagede han var syg før nu, så glæd dig over at I opdagede det i dag og ikke i morgen.*SS*
Rigtig meget god bedring med ham..
Stort knus...

Anmeld

25. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg vil give Eva ret. Glæd dig over at i har opdaget det nu, og at i kan "nøjes" med atibiotika og smertestillende i 6 dage.
Men aldig aldrig aldig må du fortælle ham det. Han vil bare bruge det imod dig ;) Jeg er stadig efter min mor fra dengang hun sendte mig i skole på et brækket ben i 5 klasse :D

god bedring til ham
Kram fra Jeanne

Anmeld

25. januar 2008

Jan9e D

Hej Anita
Øv da sikke noget møj med Calle, men jeg er sikker på at han nok snart skal blive frisk igen. Du er en fantastisk mor til alle dine 3 børn, og jeg er sikker på at du har gjort alt hvad du kan mht til Calle. Og husk at nogle børn har en større smertetærskel end andre. Men det var da heldigt at han var til ørelægen i dag, så det blev opdaget.

Stort knus til jer alle 4
Fra os 2 på fredeiksberg.
Jannie

Anmeld

26. januar 2008

Pia.

Det må du da ikke være ked af, det kunne være sket for alle. Nu er det heldigvis opdaget. så den lille mand kan blive hurtigt rask igen.

Rigtig god bedring med ham,

Stort knus og god weekend fra Pia Også med syge børn, dog "kun" maven - den ene og anden vej.

Anmeld

29. januar 2008

Michelle

ja som piamus siger, så kunne du jo ikke vide det, det er aldrig sjovt at ens barn ikke har det godt, men det blev opdaget i tide, og forhåbentligt er lille calle snart snart over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.