hej med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Tina

Hej

Ja så vil jeg også lige præsentere mig selv.

Jeg hedder Tina, er 27 år og bor i århus sammen med min mand og søn.

Vores søn er nu knap 2 år og vi overvejer så småt nummer to, men vi må se hvad tiden bringer

Jeg studerer på århus universitet, hvor jeg startede på en bacheloruddannelse i sommers.

Da jeg ikke kender nogen i Århus med børn og også er den eneste på min uddannelse, der har barn, mangler jeg lidt børnesnak indimellem , så tænkte jeg ville prøve en debatside som denne af, og se om jeg bliver bidt af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Fru Dinesen

Rigtig meget velkommen til 

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Hjertelig velkommen til Baby.dk

Anmeld

27. maj 2010

Low

Jeg har ikke rigtig noget til fælles med dig. Hverken by, uddannelse eller alder men jeg vil stadig lige byde dig velkommen

Hilsen Ditte, 37+2

Anmeld

28. maj 2010

Silvermist1

Velkommen til

Jeg er 29 år, gift og mor til 2 skønne piger, den ældste på 3 år og den yngste på 8 måneder

Vi bor også i Århus 

Anmeld

28. maj 2010

Pia.

Velkommen til, er sikker på du er kommet det helt rigtige sted hen i forhold til børnesnak, men bestemt også en masse anden god snak om alt imellem himmel og jord og en side hvor folk er gode til at støtte hinanden, og komme med gode råd og dele deres viden...

Jeg kan da lige fortælle jeg hedder Pia og er 32 år jeg er mor til tre børn. Mikkel på 11 år, Mille på 7½ år og Mads på 4 år. Jeg har været med her på siden fra den "blev født"

Håber du bliver rigtig glad for at være her.

Knus fra Pia.

Anmeld

28. maj 2010

Baby2010/2013

Velkommen til  Håber du får glæde af siden, men pas på, man kan gdt blive afhængig af den

Jeg er 24, bor også i Århus, sammen med min forlovet, som jeg venter barn sammen med, 11+4!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.