Når det står ud og nærmest drukner hende hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Bare mig..

Mit mælk står simpelthen ud som bare pokker når jeg "lukker" brysterne ud.. Nicoline drukner nærmest, og spytter det ud, fordi hun ikke kan have det i maven, formoder jeg...

Hvad gør jeg? Skal jeg tømme dem lidt inden hun lægges til, eller skal jeg bare lade stå til, og lade hende spytte ud, indtil hun får den rigtige mængde hvor hun kan følge med?

Marikka, mor til Nicoline på 10 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

nilletøz

Det stod også ud hos mig, så jeg valgte at malke lidt ud, til der ikke var så meget tryk på, og det hjalp rigtig meget...

Jeg købte en billig brystpumpe på apteket, og den havde jeg meget stor glæde af...

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Hvis jeg ammede, vil jeg også malke lidt ud så det ikke var så slemt..

Anmeld

27. maj 2010

LouiseNielsen

Sådan var det også her, og folk syntes jeg var dybt åndsvag når jeg fortalte det, for mente de slet ikke kunne lade sig gøre.....

Jeg var simpelthen nød til at stoppe med at amme også i stedet malke ud til ham også fik han det i flaske! Vi blev begge meget mere glade på den måde....

Kram

Anmeld

27. maj 2010

Tullemor

Vil og sige at malke ud og gemme det i fryser til hun skal have grød og så lave grød af det frosne mælk, så hun får mest muligt af den gode mælk

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

Du må ikke malke alt for meget ud for så sætter du mælke produktionen op . Klem det ud du kan få ud med fingrene inden hver amning så trykket er taget ..  Det stabiiserer sig hurtigt , derfor begynd ikke at malk ud

Anmeld

27. maj 2010

Pige2009

Muffi . skriver:

Du må ikke malke alt for meget ud for så sætter du mælke produktionen op . Klem det ud du kan få ud med fingrene inden hver amning så trykket er taget ..  Det stabiiserer sig hurtigt , derfor begynd ikke at malk ud

Jeps Det gjorde jeg nemlig, og der gik ikke længe før produktionen havde tilpasset sig den mængde min datter havde brug for

K.h. Linda

Anmeld

27. maj 2010

Bare mig..

Okay tak.. ja jeg tænkte også, at jeg ville lette trykket lidt, for det andet er vidst næsten synd for hende, hvis hun får sådan en stråle i munden hver gang og hun ikke kan følge med..

Men jeg vidste bare ikke om man "måtte" det efter som det skal tilpasse sig osv osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.