Gode ideer til 2 årige fødselsdagskage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

LotteN

Så er det på søndag min datter bliver 2 år og jeg skal have gang i kagebagningen igen.

Den ene kage vil jeg forsøge mig med en mariehønekage, men den anden ved jeg ikke lige hvad jeg skal forsøge mig med - en lagkageformet kage tror jeg, med banan og tobleronecreme, men hvad skal den pyntes med. smid endelig nogle ideer, hvis I har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

LifeIsGreat

Du kunne pynte den med et tog i pigefarver med et 2 tal på?  eller Dyr? en bamse osv.

Anmeld

27. maj 2010

LotteN

Du kunne pynte den med et tog i pigefarver med et 2 tal på?  eller Dyr? en bamse osv.

uha, så sværtt må det nok ikke være - det er jo kun nr. 2 og nr. 3 kage jeg skal igang med

Anmeld

27. maj 2010

Pige2009

LotteN skriver:

uha, så sværtt må det nok ikke være - det er jo kun nr. 2 og nr. 3 kage jeg skal igang med

Hvad med blomster i alverdens farver?  Børn elsker jo farver

Anmeld

28. maj 2010

LifeIsGreat

LotteN skriver:

Hvis du ser de tutorials der er herinde, så er det faktisk meget nemmere end man tror. Men ellers er sommerfugle da meget piget

Anmeld

28. maj 2010

LotteN

Frk.Sommerfugl skriver:

Hvis du ser de tutorials der er herinde, så er det faktisk meget nemmere end man tror. Men ellers er sommerfugle da meget piget

hvor finder jeg så det henne siger du ?

Anmeld

28. maj 2010

LifeIsGreat

LotteN skriver:

hvor finder jeg så det henne siger du ?

Der er en tråd i toppen af kageklubben, som hedder noget med tutorials..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.