Kan det passe jeg skal undgå alt dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Anonym trådstarter

Skal men undgå alt dette når man ammer, skal man holde sig fra kaffe, slik, frugt, grøntsager, alkohol, chokolade, og jordbær??

OBS: DET SOM ER TYK SORT ER JEG MED PÅ AT MAN SKAL, MEN FRUGT OG GRØNTSAGER??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Svei

Kommer helt an på hvordan dit barn reagerer...nogle børn kan tåle det hele(altså ingen kan tåle rygning eller alkohol) men altså, jeg kunne spise og drikke alt uden problemer ved alle tre unger.

Så ja, det kan passe måske, eller nej, det kan ike passe måske..

Anmeld

27. maj 2010

Maja_4000

Hvorfor skal man holde sig fra jordbær ?

Anmeld

27. maj 2010

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Hvorfor skal man holde sig fra jordbær ?

Har jeg læst mig frem til herinde

Anmeld

27. maj 2010

Miss.Sunshine

Fordi de små typisk får odt i maven af jordbær og chokolade. Men ingen regler uden undtagelser,nogen kan spise og drikke alt.

Min søn kunne slet ikke tåle jeg drak juice! Men jordbær var intet problem. Chokolade kunne han heller ikke klare.

Men frugt og grønsager har jeg ikke hørt før.Så du må prøve dig frem.

Anmeld

27. maj 2010

XXSS

Du kan jo prøve at spise det for først og fremmest og se om der overhovedet kommer en reaktion! - jeg drak en kop kaffe om dagen - det skete der altså ikke noget ved. Men hun kunne få luft i maven hvis jeg spiste for stærk mad. Så jeg tror også man skal passe på med at være for panisk og så bare tænke logisk

Anmeld

27. maj 2010

Corn

Det er om at prøve sig frem... mine to store fik ondt i maven hvis jeg rørte jordbær, håber ikke at det også sker med nr. 3, for de er altså svære at undvære i højsæsonen...

Om igen, havde de hård mave, kunne jeg regulere det ved at jeg spiste godt med vindruer og rosiner Det virkede også på mig

Men lidt af hvert tager ingen skade af, og så får deres maver vænnet sig til forskellige ting

Anmeld

27. maj 2010

louise8723

ifølge sp'erne kan du spise alt.. der er ikke noget du IKKE må spise.. der er selvf noget der kan påvirke barnet men det er selvf at prøve sig frem..

Selvf må man ikke indtage alkohol.. men med hensyn til mad må du spise alt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.