Helløw 
Casperlil er jo ikke den store spiser - eller også er han lidt for god til at gylpe
Anyhow, så er han en splejs, og vejer for lidt...
Han havde en fødselsvægt på 3200 g, ligesom Simon, men vejer nu, hvor han er 2½ måned gammel kun 4750 g. Til sammenligning vejede Simon 6½ kg da han var to mdr på samme antal cm
Han var også fed, men alligvel..
Nu er han blevet kontrolvejet et par gange, og min sundhedsplejerske har sendt mig til lægen med ham. Det skal jeg imorgen. Men hvad kan hun gøre?
Nogen af jer, der har prøvet det, som vil fortælle hvad der er sket...?
Han er glad og der er god kontakt når han er vågen, men han sover rigtig meget. Han er jo også lidt doven mht. hovedløft og sådan. Han vil gerne spise ved brystet, men skælder nogle gange ud over det. Den anden dag skældte han ud på pattern i lang tid, på trods af at de begge var fyldte, så det endte med at jeg gav ham en flaske med erstatning. Den tog han
Siden har der ingen problemer været med amning. Udover jeg ikke aner hvor meget han får, og hvor meget der kommer retur igen (desværre en del). Dog ingen eksplosive opkastninger.
SP synes vi skal supplere med 100 ml. mme hver dag. Hvordan faen gør man det? Jeg mener, jeg har jo for det meste mælk. Giver man bare flasken på et tidspunkt hvor man ellers ville have ammet? Og så har jeg mere mælk til senere...eller hvad?
Mere spørgsmål... jer der haft tynde babyer; når de så er kommet i grød/mos/mad-alder, har de så stadig været småt spisende?
Jeg håber der er nogen der kan skrive noget klogt, for jeg er til på Herrens mark med det her. Har jo kun prøvet at have en fed baby og patter FYLDT med mælk tidligere. Nu er de for det meste lidt slatne, men der ER mælk i. Kan mærke jeg tænker en del over det, og er lidt bekymret. Vil jo bare gerne have at min baby har det godt. Det virker sådan, men han sover som nævnt meget. Jeg vil tro 20 timer i døgnet. Ved det dog ikke - men overvejer at skrive ned i et døgn eller to mht amninger og sovetider.
Kh. Lise