Så blev det torsdagen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

hc=k

I dag skal jeg have ordnet mit hår

Jeg skal til Århus og besøge mine forældre og der kommer så en frisør som klipper og fraver os. Det er totalt luksus og jeg glæder mig ekstremt meget til at blive forkælet.

Det er også første gang min kæreste skal være alene med vores søn. Han havde godt nok skrevet her i morges om jeg ikke kunne tage Kristopher med for så ville han tage til fodbold, men nu har det været aftalt i over 14 dage at jeg skulle afsted så må han bare tage sig sammen og stramme ballerne hehe.

Jeg skal have farvet håret mørkt brunt af en art og så med noget pink. Jeg skal nok lægge et billede ind imorgen så dem af jer der vil kan se det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

line melias mor

hc=k skriver:

I dag skal jeg have ordnet mit hår

Jeg skal til Århus og besøge mine forældre og der kommer så en frisør som klipper og fraver os. Det er totalt luksus og jeg glæder mig ekstremt meget til at blive forkælet.

Det er også første gang min kæreste skal være alene med vores søn. Han havde godt nok skrevet her i morges om jeg ikke kunne tage Kristopher med for så ville han tage til fodbold, men nu har det været aftalt i over 14 dage at jeg skulle afsted så må han bare tage sig sammen og stramme ballerne hehe.

Jeg skal have farvet håret mørkt brunt af en art og så med noget pink. Jeg skal nok lægge et billede ind imorgen så dem af jer der vil kan se det.

det lyder bare super skønt. rigtig god tur glæder mig til at se håret og til at hører hvordan det gik med at det var første gang din kæreste skulle passe jeres søn

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.