Så kom vores pige endelig til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

*may-girl.2010*

Så kom vores lille pige til verden.

Efter en lang igangsættelse, kom der virkelig fart på til slut. Jeg blev sat igang tirsdag aften og måtte have 5 stikpiller før der skete noget. Altså tirsdag aften, onsdag morgen + aften og torsdag morgen + aften.

Jeg var ved at være godt irriteret for følte ikke der skete en skid og kunne intet mærke til de stikpiller. 

Men kl 18.00 -  en halv time efter jeg fik den sidste stikpille torsdag aften -  gik vandet! Jeg blev meget overrasket, men også glad for at der nu endelig skete noget. Nåh, men jeg fik lov at gå en tur en times tid, for at sætte lidt skub i det. Ved 20 tiden begyndte jeg at mærke lidt til veerne og de tog mere og mere til. Kl. 22.00 var jeg 3 cm åben og kl. 22.30 røg jeg på fødegangen.

På fødegangen tog jeg mig et varmt brusebad en halv times tid og pustede og stønnede noget uder det varme vand. Derefter måtte jeg sige til jordmoderen at jeg syns det trykkede og pressede noget. Og at jeg godt nok syntes det gjorde ret ondt nu. Hun tjekkede mig og sagde at det kunne hun da godt forstå, for jeg var helt åben, så mine veer var åbenbart hammer effektive.

Jeg nåede et par sug i lattergasmasken, men fik ingen virkning af den, før jeg blev bedt om at presse og vores lille pige kom til verden kl. 23.55.

Det var noget af en slutspurt til sidst men rigtig rart, for følte mig ikke fuldstændig udkørt bagefter.

Vores dejlige pige vejede 3410 g og målte 50 cm.

Det var så min beretning )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

line melias mor

hold da op en dejlig prinsesse. mange gange tillykke med hende.

Anmeld

27. maj 2010

roenlund

Rigtig mange gange tillykke

Anmeld

27. maj 2010

Patrick07

Stort tillykke med den lille prinsesse.. hun er super lækker

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Et stort tillykke...

Anmeld

27. maj 2010

2721

Stort tillykke med den lille

Anmeld

27. maj 2010

benthe :-)

*Charlotte* skriver:

Så kom vores lille pige til verden.

Efter en lang igangsættelse, kom der virkelig fart på til slut. Jeg blev sat igang tirsdag aften og måtte have 5 stikpiller før der skete noget. Altså tirsdag aften, onsdag morgen + aften og torsdag morgen + aften.

Jeg var ved at være godt irriteret for følte ikke der skete en skid og kunne intet mærke til de stikpiller. 

Men kl 18.00 -  en halv time efter jeg fik den sidste stikpille torsdag aften -  gik vandet! Jeg blev meget overrasket, men også glad for at der nu endelig skete noget. Nåh, men jeg fik lov at gå en tur en times tid, for at sætte lidt skub i det. Ved 20 tiden begyndte jeg at mærke lidt til veerne og de tog mere og mere til. Kl. 22.00 var jeg 3 cm åben og kl. 22.30 røg jeg på fødegangen.

På fødegangen tog jeg mig et varmt brusebad en halv times tid og pustede og stønnede noget uder det varme vand. Derefter måtte jeg sige til jordmoderen at jeg syns det trykkede og pressede noget. Og at jeg godt nok syntes det gjorde ret ondt nu. Hun tjekkede mig og sagde at det kunne hun da godt forstå, for jeg var helt åben, så mine veer var åbenbart hammer effektive.

Jeg nåede et par sug i lattergasmasken, men fik ingen virkning af den, før jeg blev bedt om at presse og vores lille pige kom til verden kl. 23.55.

Det var noget af en slutspurt til sidst men rigtig rart, for følte mig ikke fuldstændig udkørt bagefter.

Vores dejlige pige vejede 3410 g og målte 50 cm.

Det var så min beretning )

tillykke
benthe

Anmeld

27. maj 2010

Millzi

Tillykke med den lille

Anmeld

27. maj 2010

Mathilde

Øj hun er lækker! Stort tillykke med hende og sikke en turbo fødsel da det endelig gik igang!

Anmeld

27. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med jeres prinsesse - hun er vel nok bare lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.