Hej med jer.
Jeg er ny har paa siden og proever nu med mit foerste indlaeg
Jeg har en soen paa 5 1/2mrd og alt har faktisk koert lige efter bogen med ham.
Men her over de sidste par uger har det virket somom jeg ikke har nok maelk til ham. Han er begyndt at faa fast foede 1-2 gange om dagen, men naar jeg saa laegger ham til er det somom han helt mister interessen og kun sutter i ca 2-5 minutter. Sidst jeg fik ham vejet var han ikke steget saa meget i vaegt som han har gjort de oevrige maaneder - men heldigvis er hans vaegt stadig stigende og SP siger at det er helt ok. Hun mener ogsaa at der er maelk nok, og mener at jeg bare skal blive ved med at laegge ham til. Men jeg er lidt bange for at han ikke for nok.
Er der nogle af jer kaere moedre som har proevet noget ligende ? Altsaa afvising af brystet ? Hvis jeg malker ud vil han gerne tage flasken, men tit kan jeg ikke malke ret meget ud ad gangen
En anden ting er at jeg synes at der ligger et enormt pres paa moedre nu om dagen ang. amning. Foeler lidt at man SKAL amme og at MME er et NO GO. Jeg har proevet at give ham lidt MME og han virker glad og tilpas, men jeg har selv haft det lidt svaert ved at acceptere at han skal have MME.
Er I andre som har haft svaert ved at acceptere at I maatte give MME ?
1000 tak fordi I laeste med 
Anmeld