Hvad er jeres erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

Mathilde

mht at være studerende og have barn/børn samtidig?
Vi planlægger, som før nævnt, at gå igang med projekt baby til efteråret, så jeg har termin næste sommer efter mine eksamner(L)
Efter et års barsel skal jeg gå et år mere på VUC før jeg får hat på hvorefter jeg vil læse videre...
Jeg tænker lidt på hvordan det bliver i hverdagen mht tid og overskud til både barn, kæreste, studier osv.
Hvad er jeres erfaring?

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

Honningblomst

SUPER GODT!!! det er da ren luksus når man har børn...lange ferier, blive hjemme når børnene er syge, korte dage osv osv.
Jeg er jo alene med tre børn og studerende og der fungerer perfekt...er endda nok en af de mest aktive i min klasse og den eneste som er enlig med tre børn.
Knus Eva og held og lykke...

Anmeld

16. juni 2008

Balderson

Hej Mathilde

Jeg kan ikke snakke om det personligt, men imens jeg studerede var der en del af mine klassekammerater der havde børn og de synes ikke det var det store problem..

Netop som Eva, skriver så havde man lang sommerferie, kunne blive hjemme uden dårlig samvigtighed når deres børn var syge osv.

Der hvor de måske synes det kunne være hårdt var når vi skulle skrive store opgaver/projekter, men de kom igennem det.. Der var jo meget læsning...

Os der ikke havde børn tog notater til dem som ikke lige kunne være der pga. barn syg eller noget andet...

Jeg skrev projekt med nogle der havde børn og for mit vedkommende var det luksus.. På den måde at vi mødte ind til kl. 8 og var virkelig igang og på omkring projektet og da kl. så blev 15.00 så kunne vi med god samvigtighed tage hjem.. Og tænke på alt muligt andet.. Og de kunne hente deres børn i en ordenlig tid fra de forskellige steder...

Ifh. til dem som sad på skolen fra kl. L... til måske 22.00 om aften, for at skrive...

Mvh

Anmeld

16. juni 2008

Mathilde

Tak for jeres gode svar. I har jo helt ret i det i skriver...
Det der bekymrer mig mest er, hvordan jeg får tid til at forberede mig fra dag til dag. Når jeg studerer vil jeg gerne gøre det så godt som muligt og bruger en del tid på lektier.... Men jeg skal da nok få det til at fungere, det er jeg sikker på:)

Kram fra Mathilde

Anmeld

16. juni 2008

Christinahr

Eva skriver:

SUPER GODT!!! det er da ren luksus når man har børn...lange ferier, blive hjemme når børnene er syge, korte dage osv osv.
Jeg er jo alene med tre børn og studerende og der fungerer perfekt...er endda nok en af de mest aktive i min klasse og den eneste som er enlig med tre børn.
Knus Eva og held og lykke...

Helt enig, jeg NYDER det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.