DEM: Pyh var nede for at få lavet pas til Siljepigen i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Leneur

og var meget tæt på at få hjertestop, for de begyndte jo at spørge om samtykke fra faderen og det kunne jeg jo selvsagt ikke vise når faderskabet ikke er afgjort endnu. Jeg var godt nok nervøs for at vi ikke kunne få lov til at tage afsted på ferie men de fik ringet til retten og når sagen ikke er afgjort har jeg den fulde forældremyndighed, så Silje, jeg og mormor daffer til Kreta d. 1. juli og 14 dage frem... HELDIGVIS og JUBII!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

line melias mor

Leneur skriver:

og var meget tæt på at få hjertestop, for de begyndte jo at spørge om samtykke fra faderen og det kunne jeg jo selvsagt ikke vise når faderskabet ikke er afgjort endnu. Jeg var godt nok nervøs for at vi ikke kunne få lov til at tage afsted på ferie men de fik ringet til retten og når sagen ikke er afgjort har jeg den fulde forældremyndighed, så Silje, jeg og mormor daffer til Kreta d. 1. juli og 14 dage frem... HELDIGVIS og JUBII!!!!

ej hvor skønt at hører at der ingen problemer var. rigtig god ferie

har lige et spørgsmål hvis du har tid og lyst til at svarer. hvor meget gav i for et pas fik i det med, med det samme og hvor lang tid gælder det

Anmeld

26. maj 2010

Leneur

line melias mor skriver:

har lige et spørgsmål hvis du har tid og lyst til at svarer. hvor meget gav i for et pas fik i det med, med det samme og hvor lang tid gælder det

Jeg er ikke helt sikker men mener at det er gyldigt i et år, pga de kære små jo udvikler sig utrolig meget de første par år.

Jeg betalte 190 kr og så var billederne includeret også. De skal jo kun bruge et, så de sidste 3 fik vi jo med os og de er blevet gode. Vi fik ikke passet med, med det samme men små 14 dage skulle vi få det i postkassen.

Tak skal du have, glæder mig også bare så meget til at komme afsted.

Anmeld

26. maj 2010

line melias mor

okay tusind tak

Anmeld

26. maj 2010

Leneur

line melias mor skriver:

okay tusind tak

Det var da så lidt. I må også have en dejlig ferie til Tyrkiet.

Anmeld

26. maj 2010

line melias mor

Leneur skriver:

Det var da så lidt. I må også have en dejlig ferie til Tyrkiet.

tusind tak

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

line melias mor skriver:

Et pas til børn under 2 år gælder i 2 år og koster 115 kr. at få lavet Du kan læse det hele her: http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/ditfoerstepas/

K.h. Linda

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

Leneur skriver:

Skal man have samtykke fra faderen for at få pas? Lauras far og jeg har fælles myndighed, men jeg anede ikke man skulle have samtykke. Jeg er dog sikker på det ikke bliver noget problem

Anmeld

26. maj 2010

N&J

Jeg mener det er to år de er gyldige.. kan godt selv huske jeg blev lidt bleg da de spurgte til faderens underskrift, men fik samme besked som dig.. men hvor var det dejligt, så I kan komme afsted.. 

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Jeg mener det er to år de er gyldige.. kan godt selv huske jeg blev lidt bleg da de spurgte til faderens underskrift, men fik samme besked som dig.. men hvor var det dejligt, så I kan komme afsted.. 

Det er to år Står her: http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/ditfoerstepas/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.