Hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Diana...

Hej Piger

Hvordan har i det? Kan i mærke eller se noget nu?

Jeg selv har en masse hiven og stikken i maven og ned i underlivet, det havde jeg ikke første gang er det normalt? Jeg har faktisk bare en rigtig ubehag i maven som overhoved ikke er rar. kan ikke rigtig finde ud af om det måske er start til noget kvalme eller hvad. 

Jeg har haft ømme brystvorter men det har jeg ikke mere. 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Mettemus

Jeg har det alt i alt rigtig godt. Har ikke ret meget kvalme, men har til gengæld aldrig rigtig lyst til mad. Det er helt fint, og generer mig ikke, da jeg i forvejen lige er lidt på den gode side af min idealvægt.

Har mens-lignende smerter flere gange i løbet af dagen, ømme bryster, fedtet hår og er evigt træt, men det er vist alt sammen ret billigt sluppet.

Vægten siger  minus 1 kg

Anmeld

26. maj 2010

Frejsmor

Alt i alt har jeg det også helt fint!! Ingen rigtig kvalme endnu, med mindre jeg virkelig lugter noget rigtig fælt hehe!!

Jeg har lidt niven og strækken i maven og underlivet, jeg synes ikke det føles som mens smerter, men som om min mave og mit underliv ligesom bliver strukket i og udvidet, og det kommer med jævne mellemrum i løbet af hele dagen, nogen gange er det lidt ubehageligt, men ellers er det til at leve med..

Det lyder lidt som det du også beskriver Diana og jeg tror det er helt normalt og måske bare nogle tidlige ligament smerter, uden jeg selvfølgelig skal sige noget med sikkerhed, er min første gang, så jeg er helt grøn og kan kun forholde mig til hvad der står skrevet rundt omkring om graviditetstegn!

Så har jeg også lidt ømmebryster, men ikke nogen stor gene!

Anmeld

26. maj 2010

Diana...

SkrukNu skriver:

Alt i alt har jeg det også helt fint!! Ingen rigtig kvalme endnu, med mindre jeg virkelig lugter noget rigtig fælt hehe!!

Jeg har lidt niven og strækken i maven og underlivet, jeg synes ikke det føles som mens smerter, men som om min mave og mit underliv ligesom bliver strukket i og udvidet, og det kommer med jævne mellemrum i løbet af hele dagen, nogen gange er det lidt ubehageligt, men ellers er det til at leve med..

Det lyder lidt som det du også beskriver Diana og jeg tror det er helt normalt og måske bare nogle tidlige ligament smerter, uden jeg selvfølgelig skal sige noget med sikkerhed, er min første gang, så jeg er helt grøn og kan kun forholde mig til hvad der står skrevet rundt omkring om graviditetstegn!

Så har jeg også lidt ømmebryster, men ikke nogen stor gene!

Det lige præcis sådan jeg har det tror jeg, men jeg synes sgu de ubehageligt ha ha  Jeg synes bare det er vild det kommer så tidligt denne gang. 

Hvor godt i begge har det ok. 

Anmeld

27. maj 2010

IAH

Hej..

Jeg har det også rimelig ok stadig. Træt og ømme byster. Jeg var bekymret for om man kan have for få graviditetsgener og derved for lidt hormon. Jeg er nemlig bekymret for at abortere igen..

Var til første graviditetstjek hos min læge i dag. Hun sagde at alt var fint og normalt og at der ikke er nogen sammenhæng ml. mængde af graviditetshormon og f.eks kvalme, ømme bryster etc. Altså er kvalme ikke et "sundt graviditetstegn", det er en genstridig myte. Så det var en lettelse at få at vide.

Iben

Anmeld

27. maj 2010

Diana...

IAH skriver:

Hej..

Jeg har det også rimelig ok stadig. Træt og ømme byster. Jeg var bekymret for om man kan have for få graviditetsgener og derved for lidt hormon. Jeg er nemlig bekymret for at abortere igen..

Var til første graviditetstjek hos min læge i dag. Hun sagde at alt var fint og normalt og at der ikke er nogen sammenhæng ml. mængde af graviditetshormon og f.eks kvalme, ømme bryster etc. Altså er kvalme ikke et "sundt graviditetstegn", det er en genstridig myte. Så det var en lettelse at få at vide.

Iben

Ja det kan jeg godt forstå du er lettet over. Jeg troet faktisk det var sådan der kan man bare se, men rart at vide. 

Jeg tror på din lille bebs ligger sund og rask inde i din mave og bliver der 

Anmeld

27. maj 2010

Riksen

Hej

Jeg er (efter egne udregninger) 6+0 i dag og har ømme og spændte bryster, en smule murren i underlivet, og så er jeg simpelthen så træt! Desuden har jeg de sidste par dage haft kvalme og madlede, hvilket jeg mere eller mindre efterlyste i et indlæg herinde for noget tid siden - troede at det var et godt tegn (har senere fundet ud af at det er en myte). Men ikke desto mindre er kvalmen altså indtruffet, dog ikke så meget at jeg ikke kan fungere... meeen be careful what you wish for!

Men alt i alt har jeg det godt og er vist billigt sluppet i forhold til så mange andre - og det passer mig fint, for jeg arbejder og læser til eksamen i øjeblikket.

- Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.