Vel overstået MD scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Anja

Har været til MD i dag og det gik super fint. Baby var helt perfekt og lå livligt og sprællede

Desværre er det en af den generte slags, så benene var tæt presset sammen under hele scanningen, så desværre ved vi ikke om det er en lillebror eller lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Monica

Ihhhh, hvor dejligt Skal du scannes senere, eller bliver det "bare" en overraskelse om det er en lillebror/søster?

Moni

Anmeld

26. maj 2010

Anja

Ihhhh, hvor dejligt Skal du scannes senere, eller bliver det "bare" en overraskelse om det er en lillebror/søster?

Moni

Det bliver vist "bare" en overraskelse. Manden er meget imod at bruge penge på en ekstra scanning, men da jeg sagde, at jeg synes, at det var svært ikke at vide kønnet så vi kunne blive enig om navn (vi har været meget uenige om drengenavnet) sagde han, at jeg må bestemme drengenavnet.

Så det bliver vist en Aksel eller en Agnes

Anmeld

26. maj 2010

Grynt

Aiii hvor super dejligt at detvar en god scanning, at baby er som den skal være er jo nok det allervigtigste, ik

Jeg aner ikke om baby sam stadig gør i kønsscanning? Men der fik jeg i hvertfald en da vi ventede Freja...kostede vist et par 100 kr eller nær det.

Navnene du har valgt er bare super søde!!!! Kender den sødeste lille dreng der også hedder Aksel

Anmeld

26. maj 2010

ivfmarie

Årh.. spændende! Hvad vil du gerne selv have at det bliver - hvis man må spørge??

Marie

Anmeld

26. maj 2010

Anja

Jeg er faktisk ret ligeglad med, hvad det bliver. Men hvis jeg skal se på søskendesammensætningen kunne det da måske være dejligt med en lillesøster  - så er der to drenge og to piger

Men jeg har nu egentlig en ide om, at det er en dreng, derfor var det også dejligt at manden gav sig mht navnet.

Anmeld

26. maj 2010

Anja

Dobbelt ???

Anmeld

26. maj 2010

Kaufie

Dejligt med god scanning - det er trods alt det vigtigste at alt er som det skal være..... det er det sikkert også mellem benene

Anmeld

26. maj 2010

Muffinmus

hi hi, ja de generte er nogle dejlige børn meeen de måtte godt vise sig fra den gode side jo:-).-)

Og godt det gik fint.

Anmeld

26. maj 2010

Siber

Dejligt at høre at det gik godt. jeg skal til md scanning den 1 juni

Knus SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.