Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anne85 skriver: Du har garanteret ret søde Sidsel... du kender mig for godt... du ved jeg bare har lyst til at bruge penge
Du har garanteret ret søde Sidsel... du kender mig for godt... du ved jeg bare har lyst til at bruge penge
Jep Jep søde Anne men uuu hvor jeg kender det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt en lille fleece til vores lille prinsesse, der ventes i starten af juni. se billede.
anistu skriver: Jeg har købt en lille fleece til vores lille prinsesse, der ventes i starten af juni. se billede.
Se DET ville jo være en perfekt løsning Hvor har du købt den?
jeg faldt faktisk også over en fleece fra cupcake... men kunne ikke få den i str 56
Min mor strikkede en kørepose i bomuld, den er vi rigtig glade for, når det er varmt kan han nøjes med en lille body indenunder...
Har kun et enkelt billede af den:
Rosa skriver: Min mor strikkede en kørepose i bomuld, den er vi rigtig glade for, når det er varmt kan han nøjes med en lille body indenunder... Har kun et enkelt billede af den:
Årh hvor fin Hvem der bare kunne strikke
Anne85 skriver: Se DET ville jo være en perfekt løsning Hvor har du købt den? jeg faldt faktisk også over en fleece fra cupcake... men kunne ikke få den i str 56
Ja jeg har ikke selv erfaring med sommerbørn, da min pige er fra slut okt. Fleecen er købt i Kære Børn og er fra Molo.
Den kan købes online på http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/molo-fleece-til-28108p.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128