Gaveideer til dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

linemus

Kan vi ikke lige tage den igen? Jeg er desperat efter ideer. Vi holder afslutning på fredag, så det er ved at være sidste øjeblik.

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Plysbjørnen

Jeg købte sangbogen "De små synger" til vores DP. Hun blev glad for den.

Anmeld

26. maj 2010

ka li ja

puha jeg ved det ikke...

jeg lavede en kurv fra alexander hvor der var en tegning fra ham på karton til hende, og et billede i en ramme, et kort hvor der stod en tak for god pasniing hilsen, og så noget forskelligt chokolade og kaffe.

ved ikke om det kunne bruges

Anmeld

26. maj 2010

Kaufie

Ja, jeg er godt nok også i vildrede - for vores dp stopper et par mdr efter William starter i BH - så legetøj/bøger hun ellers ville kunne bruge fremover er sådan lidt..... malplaceret..... 

Jeg har en plan om at William skal male et par billeder til mit kontor - og hvis de ellers bliver fine (som i ikke bare et stort brunt billede fordi alle farver er blandet sammen) så får hun nok et af dem....

Anmeld

26. maj 2010

Muffinmus

hi hi, vi holder afslutnign i morgen idnen vi tager til Malaga.

Men William har tegnet en fin tegning til hende med en flagstand og en flyvemaskine(siger han) og en edderkop. Lidt ekstra streger ud over det hele med masser af farver, glimmer lim og et billede af ham klistret midt på. tekst jeg har skrevet med hans hånd hvor der står tak for 10 gode mdr:-)

Og så får hun faktisk ikke mere end det.

Anmeld

26. maj 2010

Monica

Hvor meget må det koste? Hva med en gavekort til massage, eller til en resturant??? Eller noget lækkert shampoo fra frisøren... En kurv m chokolade & kaffe fra sådan en livsstilbutik???

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.