2 Rubens barn dukker til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. maj 2010

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

Jamen det er en aftale  - du skal have lov at tygge på den:0)

Ja det er billigt -  der er vist sparet over 50 % på det:0)

Jo der er nemlig sparet lidt over 50 % 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Hej igen

E anden er interesseret i drenge dukken -

Så  jeg tænker - pige dukke plus ekstra sæt tøj til dig for 200 kroner plus porto og det samme til hende for drengedukken:0)

hvad siger du??? Havde nemlig tænk på 400 kroner plus porto samlet:0)

jo det lyder da meget rimeligt.

kan dog først betale mandag da vi kun lige har penge til mad nu. hvis det er helt iorden.

Anmeld

26. maj 2010

anna-jonas

Hedder pigedukken ikke Anna?? Eller er det Ida?? De findes i 2 str. De store er på str. med et 6 mdr. barn............og de små er vel ca. 40 cm.

Anmeld

26. maj 2010

TbCp

Valle81 skriver:

Hejsa

Min datter har for nogle år siden fået disse to skønne dukker i gave. De siger hende desværre ingen ting, og står bare til pynt.

De fremstår næsten som nye. Dog skal det nævnes at der til prinsesse sættet mangler kronen og de hvide underbukser har en misfarvet plet.

Her er et link så i kan se nypriser

http://gladeunger.dk/butik/catalog/index.php/manufacturers_id/57?gclid=CIDg5t2676ECFZQy3godxH8DJg

Er du interesseret så kom med et realistisk bud:0)

Hvis hende dér er intereseret i pigedukken hopper fra, så er jeg meget interesset... på mandag

Anmeld

26. maj 2010

saxa

Åhh de er bare så søde de dukker der.. Men kan se de allerede er "reserveret" - ellers kunne jeg meget vel være interesseret i en af dem..

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Anna-jonas skriver:

Hedder pigedukken ikke Anna?? Eller er det Ida?? De findes i 2 str. De store er på str. med et 6 mdr. barn............og de små er vel ca. 40 cm.

Åhh, så vidt jeg kan se hedder den Maria - den er vist oprindeligt egentlig købt med grisekjolen på og prinsessen var en gave sammen med:0)

Det er de store dukker - det er dem der skal "forestille" en rigtig baby og hvor benene er lavet så man kan "have dem siddende på hofterne":0)

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Astasmor skriver:

jo det lyder da meget rimeligt.

kan dog først betale mandag da vi kun lige har penge til mad nu. hvis det er helt iorden.

Hejsa:0)

Mandag er fint med mig:0)

Det koster 40,5 at sende med posten.

Hvis du er helt sikker på en handel så send mig lige en pb med navn og adresse så sender jeg oplysninger til overførsel:0)

Christina

Anmeld

26. maj 2010

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Mandag er fint med mig:0)

Det koster 40,5 at sende med posten.

Hvis du er helt sikker på en handel så send mig lige en pb med navn og adresse så sender jeg oplysninger til overførsel:0)

Christina

okay det er bare iorden. sender lige en pb med adresse og navn og det hele

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Begge er nu solgt:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.