Min allerførste kage :o) er lidt stolt.. hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

tb

Så fik jeg os taget mig sammen til at lave den første kage.. har villet prøve det i meget lang tid  og når jeg så nu ser på den tænker jeg, puha den skal jo os spises  så håber den er spiselig.. hehe.. den er med toblerone og jordbærcreme..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

B&J

hvor er den bare super flot... lige til af spise

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Kanon flot...

Anmeld

26. maj 2010

tb

tak tak.. hvor er i søde   synes godt nok det var lidt svært at få fondanten til at ligge pænt.. men hva, øvelse gør jo mester.. havde jo håbet lidt på at lave kagen selv til barnedåben.. og mon ikke jeg kan tillade mig det

Anmeld

26. maj 2010

birgitte

tb skriver:

tak tak.. hvor er i søde   synes godt nok det var lidt svært at få fondanten til at ligge pænt.. men hva, øvelse gør jo mester.. havde jo håbet lidt på at lave kagen selv til barnedåben.. og mon ikke jeg kan tillade mig det

det synes jeg da helt sikkert du både kan og skal for det er da en super sød og fin kage med babyfeet all over   flot første kage!

Anmeld

26. maj 2010

Nemesis

hold da op det er da en super fin første kage. Jeg er sikker på den ogs smager godt.

Du kan da sagtens lave dåbskage selv.

:-) Sisse

Anmeld

26. maj 2010

Dot D

tb skriver:

Så fik jeg os taget mig sammen til at lave den første kage.. har villet prøve det i meget lang tid  og når jeg så nu ser på den tænker jeg, puha den skal jo os spises  så håber den er spiselig.. hehe.. den er med toblerone og jordbærcreme..

Den er da rigtig sød, du kan roligt gå i tænkeboks for at finde ud af, hvordan dåbskagen skal være

Anmeld

26. maj 2010

tb

den smagte tosset godt!! har lige prøvesmagt den med en veninde  den var over al forventning.. men puha, det ligger tungt i mavsen

Anmeld

26. maj 2010

tb

i får da lige et billede af den indeni os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

Nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.