Oh my god

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Heidi B

Jeg har lige for tiden nogle børn, der hver gang de får nej, eller sat grænser, smider sig på gulvet og græder....

Kors i r.... jeg er træt af det!!!!

Imorges, for at tage et eksempel.

Mikkel græd fordi han skulle have tøj på, Jeppe græd fordi han ikke måtte spise morgenmad foran tv, Mikkel græd da han skulle have solcreme på, Mikkel græd fordi han ikke måtte få legetøj med i børnehaven. Jeppe græd fordi hans solbrille lå i børnhaven, Mikkel græd fordi han ville sidde i den stol i bilen som Jeppe havde sat sig i.

Så fik de lov at åbne vinduerne i bilen på vej til børnehaven og alle var glade!!!

Dog var der ingen problemer med at aflevere i børnehaven!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

lonemus

Heidi B skriver:

Jeg har lige for tiden nogle børn, der hver gang de får nej, eller sat grænser, smider sig på gulvet og græder....

Kors i r.... jeg er træt af det!!!!

Imorges, for at tage et eksempel.

Mikkel græd fordi han skulle have tøj på, Jeppe græd fordi han ikke måtte spise morgenmad foran tv, Mikkel græd da han skulle have solcreme på, Mikkel græd fordi han ikke måtte få legetøj med i børnehaven. Jeppe græd fordi hans solbrille lå i børnhaven, Mikkel græd fordi han ville sidde i den stol i bilen som Jeppe havde sat sig i.

Så fik de lov at åbne vinduerne i bilen på vej til børnehaven og alle var glade!!!

Dog var der ingen problemer med at aflevere i børnehaven!!!

Åh ja, hvor jeg osse hader de dage - mine to er osse rigtig gode til at være trodsige og modsatte på sammen tid, de rotter sig sgu næsten sammen om én .

Her er det som regel et problem at gå ud og tisse på toilettet inden vi kører......hold da op en kamp . Heldigvis er det kun en periode, men for pokker den periode kan til tider trække tænder ud!

Lone

Anmeld

26. maj 2010

3rollinger

Jeg er glad for at vide at jeg ikke er den eneste der har saadan en soen . Og slemt som jeg synes det er med en enkelt, kan jeg godt forestille mig at det maa vaere haardt med dobbelt op.

Men jeg "troester" mig med at det er en fase. Saa er det ligesom nemmere at se over til den anden side. Saa man hoerer mig hviske til mig selv hele dagen "Det er en fase, det er en fase, det er en fase....    "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.