Yes jeg har endelig fundet løbe-glæden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Svane83

Jeg har nu løbet i 6 uger 3 gange om ugen og jeg HADEDE det lige indtil sidste uge, nu ELSKER jeg det. Jeg er simpelthen blevet helt vild med at løbe.

Jeg startede på det der program fra iForm hvor målet er 5 km og har i sinde at fortsætte med det næste program der hedder 10 km. når jeg er færdig med det her.

Det er bare så fedt at kunne se og mærke fremgang hver gang jeg løber, kan se jeg kan løbe længere og min minut pr. kilomet falder hvergang - det er da bare så fedt

Men hvor er det bar fedt endelig at nyde sin løbetur og ikke se den som en sur pligt.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Svei

Dejligt.. og ja, jeg synes jo at det er løbe er den absoult bedste motionsform og især for os med børn og ikke så meget tid til at være væk hjemmefra..

Anmeld

26. maj 2010

Kloster

svane83 skriver:

Jeg har nu løbet i 6 uger 3 gange om ugen og jeg HADEDE det lige indtil sidste uge, nu ELSKER jeg det. Jeg er simpelthen blevet helt vild med at løbe.

Jeg startede på det der program fra iForm hvor målet er 5 km og har i sinde at fortsætte med det næste program der hedder 10 km. når jeg er færdig med det her.

Det er bare så fedt at kunne se og mærke fremgang hver gang jeg løber, kan se jeg kan løbe længere og min minut pr. kilomet falder hvergang - det er da bare så fedt

Men hvor er det bar fedt endelig at nyde sin løbetur og ikke se den som en sur pligt.

Carina

Hej hej.

Stort tillyke med at finde løbeglæden. Jeg tager endda hatten af for dig over, at du rent faktisk er blevet ved i 6 uger!! Når du har hedet det. Der havde jeg givet op.

Jeg løber også. Startede med begynderprogrammet fra I Form, men blev misvejledt over op andre programmer. Så jeg tog sagen i egen hånd og bare løb. For 3 uger siden, startede jeg op på et 4 ugers løbeprogram for let øvede. Det var rigtig godt. Fik mere tempo på og udholdenhed. Jeg har lært mere om min krop og det pres jeg ligger på den.

I næste uge satser jeg på at starte på 10 km programmet. Jeg ligger hele programmet ind i min kalender på www.iform.dk Kan kun anbefale dig at udfylde en profil og få rigtig meget udnytte af dine tider, programmer, vægt, sko, forum osv osv...

VH Kloster - Der skal til Blokhus Kvindeløb i aften og satser på at løbe 5 km nonstop og få min bedste tid ever...

Anmeld

26. maj 2010

Svane83

Kloster skriver:

Hej hej.

Stort tillyke med at finde løbeglæden. Jeg tager endda hatten af for dig over, at du rent faktisk er blevet ved i 6 uger!! Når du har hedet det. Der havde jeg givet op.

Jeg løber også. Startede med begynderprogrammet fra I Form, men blev misvejledt over op andre programmer. Så jeg tog sagen i egen hånd og bare løb. For 3 uger siden, startede jeg op på et 4 ugers løbeprogram for let øvede. Det var rigtig godt. Fik mere tempo på og udholdenhed. Jeg har lært mere om min krop og det pres jeg ligger på den.

I næste uge satser jeg på at starte på 10 km programmet. Jeg ligger hele programmet ind i min kalender på www.iform.dk Kan kun anbefale dig at udfylde en profil og få rigtig meget udnytte af dine tider, programmer, vægt, sko, forum osv osv...

VH Kloster - Der skal til Blokhus Kvindeløb i aften og satser på at løbe 5 km nonstop og få min bedste tid ever...

Jeg har også forsøgt flere gange at komme igang med at løbe, men er faldet af hver gang fordi jeg virkelig ikke har kunne se glæden ved det.

Men denne gang startede jeg sammen med min søster og så tog vi det her begynder program fra iform så det er gået stille og roligt fremad og så har vi også lidt presset hinanden til at blive ved.

Nu løber vi hver for sig siden sidste uge - jeg løber tilsyneladende lidt hurtigere end hende så det passer bare ikke længere at løbe sammen. Jeg har meldt mig til kvindeløb i Odense d. 9 juni så jeg regner med at kunne løbe det meste af vejen, gennemfører det skal jeg ihvertfald nok.

Og når jeg så er færdig med programmet så går jeg også igang med 10 km programmet. måske man skulle overveje en profil. Jeg har bare skrevet det ind i min kalender derhjemme og har af min kæreste lånt et meget smart garmin ur der holder styr på tid og km osv.

Jeg kan læse mig frem til at du ønsker at tabe dig en 8 kg. hvordan går det med det?

Jeg vil gerne tabe 10- 12 stykker, men nu må vi se hvor meget jeg når inden jeg forhåbentlig får de famøse 2 streger.

Carina

Anmeld

26. maj 2010

Svane83

Yrsa skriver:

Dejligt.. og ja, jeg synes jo at det er løbe er den absoult bedste motionsform og især for os med børn og ikke så meget tid til at være væk hjemmefra..

Jeg har også altid i teorien synes at det var en super motions form bare skoene på og så ud af døren - nemmere bliver det vidst ikke, men jeg har bare aldrig nydt min løbetur og forsøgt flere gange at komme igang med at løbe.

Men det er desværre altid blevet til en sur pligt der skulle overstås, men denne gang har jeg holdt ved og nu glæder jeg mig til at jeg skal ud og løbe imorgen. - glæde sig til motion nu har det det da vidst slået klik for mig.

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.