Vil I sende os en tanke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

otlitrom

Så kom dagen. Den vi har ventet på længe... Idag skal vi til forsamtale og vi er ret spændte! Jeg ved ikke, hvad jeg skal håbe/forvente, men jeg regner med at få et håb om, at vi nok skal blive forældre, og at det hele ikke er så elendigt, som vi nogle gange føler.

Min mave har det ikke så godt, af ren spænding.. Puha Men vi er nok ikke de første der møder op og er forvirrede, har dårlige maver og masser af spørgsmål!?

Vil I sende os en tanke? Jeg sætter stor pris på Jeres støtte, og uden den havde jeg nok ikke kunne gå med forholdsvis oprejst pande ind i forløbet. Jeres viden, gode råd og støttende ord betyder meget! TAK!

Kitty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Mira0911

Sender masser af tanker afsted til Jer...

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Sender masser af tanker afsted til Jer...

Tak søde!

Anmeld

26. maj 2010

Trolde_mor

Sender jer en masse gode tanker omkring det hele søde.. I fortjener virkelig at få et håb der hedder at i nok skal blive forældre

Mange herfra

Anmeld

26. maj 2010

oo

tusinde tanker, Kitty! jeg er sikker på det bliver en god dag, hvor I får en masse råd og vejledning og kan fornemme et håb for fremtiden når I går derfra

Anmeld

26. maj 2010

L-Mortil3

Nej du kan tro jeg ikke vil sende jer EN tanke, jeg vil sende jer i TUSINDER af positive tanker!!!

Er sikker på det ikke er første gang der kommer nervøse, spændte, forventningsfulde og spørgene par ind til dem!

Håber på en RIGTIG god samtale kære Kitty!!!

I fortjener at der kommer en bebs i den mave!

Anmeld

26. maj 2010

lotte32

sender en masse positive tanker i jeres retning er helt sikker på at det kommer til at gå fint jeg kan godt huske hvor spændt og nervøs jeg selv var... havde helt kvalme

Knus og varme tanker herfra

Lotte

Anmeld

26. maj 2010

Vial

Hvor er det spændende. Fra min forsamtale til positiv test gik en måned og 9 dage! Så måske er der ikke langt i mål.

Ønsker jeg i hvert fald rigtig meget held og lykke nu :-)

Anmeld

26. maj 2010

Sofia

Ja, jeg vil sende bunkevis af tanker!

Anmeld

26. maj 2010

Soap

JA det ka du tro jeg vil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.