Hvem er med ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

twinboys

Hejsa jeg er i fuld sving igen igen...

Skal vi skrive uge for uge hvad vi taber os og så lige hjælpe hinanden???

1. uge 900gram

2. uge 1,5kg

3. uge 300gram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Kloster

twinboys skriver:

Hejsa jeg er i fuld sving igen igen...

Skal vi skrive uge for uge hvad vi taber os og så lige hjælpe hinanden???

1. uge 900gram

2. uge 1,5kg

3. uge 300gram

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...... Velkommen tilbage.........

Jeg ville så gerne tabe mig. Men der er ikke så meget fokus på kiloene, men på det klamme flask, der hænger ud over mine jeans, når jeg kommer i dem.

D. 1. januar stoppede jeg nemlig med at ryge og der er røger 8 kg på. Det ærgelige er, at jeg har nok 15 par jeans i skabet, jeg bare ikke kan passe, før jeg taber mig de 7-8 kg. Men jeg har sat min lid denne gang til sundhed.

Jeg er ikke overvægtig - jeg er utilfreds med nogle ting, men ikke overvægtig. Plus at jeg er begundt at løbe. Jeg løber 3-4 gange om ugen og det er mellem 3,5 - 5 km hver gang. Jeg har undret mig og fået svar på mit manglende vægttab, når jeg motionere så meget.... Jeg skal simpelthen stoppe med at løbe for at tabe mig. Og det vil jeg ikke.

Jeg synes det er nogle virkelig flotte vægttab, du har fået dig. Det ser ud til, du har en fin motivation til det. Flot flot flot....

VH Kloster

Anmeld

26. maj 2010

Svei

Åh, din stakkel...har du ikke fået tabt dig endnu....øvøv...

Jeg håber du findet motivationen og får tabt det du ønsker.

Jeg har heldigvis holdt min vægt og gør det stadig.

Anmeld

27. maj 2010

twinboys

Tak søde også dejligt at se dig herinde igen...

Jeg håber da virkelig at du finder ud af på hvilken måde du skal tabe dig på...

Jeg glæder mig allerede til på tirsdag da skal jeg på vægten igen...

Knuzer herfra

Anmeld

27. maj 2010

Lullaby

Kloster skriver:

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...... Velkommen tilbage.........

Jeg ville så gerne tabe mig. Men der er ikke så meget fokus på kiloene, men på det klamme flask, der hænger ud over mine jeans, når jeg kommer i dem.

D. 1. januar stoppede jeg nemlig med at ryge og der er røger 8 kg på. Det ærgelige er, at jeg har nok 15 par jeans i skabet, jeg bare ikke kan passe, før jeg taber mig de 7-8 kg. Men jeg har sat min lid denne gang til sundhed.

Jeg er ikke overvægtig - jeg er utilfreds med nogle ting, men ikke overvægtig. Plus at jeg er begundt at løbe. Jeg løber 3-4 gange om ugen og det er mellem 3,5 - 5 km hver gang. Jeg har undret mig og fået svar på mit manglende vægttab, når jeg motionere så meget.... Jeg skal simpelthen stoppe med at løbe for at tabe mig. Og det vil jeg ikke.

Jeg synes det er nogle virkelig flotte vægttab, du har fået dig. Det ser ud til, du har en fin motivation til det. Flot flot flot....

VH Kloster

Løb INDEN du spiser noget for at tabe dig. Hvis du løber fra morgenstunden af tærer kroppen på det fedt der er der.  Det du gør nu er at du opbygger muskelmasse og derfor kan du faktisk godt tage på fordi muskler vejer mere end fedt. Men jeg er i samme båd som dig. Min mor-delle hænger ud over bukserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.