Ny på BabyDK, og snart 1 omgang på Skive sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

AnneP

Hej Jeg er ny her på Baby!

Jeg og kæresten skal til og igang med at hjælp til at lave en Baby, da jeg har PCOS (i svær grad)

Vi starde første gang i 2008 og var klar i foråret 2009, men skæbnen satte en stopper for vores projekt, da min lillebror blev slået ihjel! Så min verden væltede, og jeg var absolut ikke klar, hverken psykisk eller fyskisk! Men det er jeg nu!! og har smidt en del af de kilo der havde sniget sig på! Nu skal  jeg til (forhåbentligt) sidste kontrol vejning inden jeg skal igang med hormonerne! Så kan jeg tarte næste gang min mens kommer, og der er kun ca 1uge til! Jeg glæder mig vildt, og er lidt spænt på hvad vægten siger på torsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Laulund87

Held og lykke!   for dig.

Anmeld

25. maj 2010

B&J

Hej og velkommen håber du kommer til af nyde siden lige s¨å meget som jeg gør--- 

og lige en kæmpe krammer for det der er sket med din lillebrormen er super glad for du er kommen oven på og er klar til projekt baby... held og lykke med det hele glæder mig super meget til af læse hvordan det kommer til af går

Anmeld

26. maj 2010

AnneP

Tak!  Glæder mig så meget til at komme igang!

Anmeld

26. maj 2010

Soap

Held og lykke 

Anmeld

26. maj 2010

lotte32

Hej og velkommen til siden  håber du bliver glad for at være her, og at jeres vej til baby ikke bliver alt for lang

knus Lotte

Anmeld

26. maj 2010

AnneP

lotte31 skriver:

Hej og velkommen til siden  håber du bliver glad for at være her, og at jeres vej til baby ikke bliver alt for lang

knus Lotte

Tak, håber heller ikke vejen bliver lang! håber bare på at der bliver givet grønt lys imorgen torsdag,  for så kan min menses bare komme, (det skulle den også gerne i stutningen af weekenden/ start næste uge) og så er det igang med sprøjten!

Anmeld

26. maj 2010

AnneP

Soap skriver:

Held og lykke 

Tak!

Anmeld

26. maj 2010

AnneP

B&J skriver:

Hej og velkommen håber du kommer til af nyde siden lige s¨å meget som jeg gør--- 

og lige en kæmpe krammer for det der er sket med din lillebrormen er super glad for du er kommen oven på og er klar til projekt baby... held og lykke med det hele glæder mig super meget til af læse hvordan det kommer til af går

Tak hvor er det skønt, at "møde" andre der er lidt i samme båd, eller kender til det! Ønsket om børn kan ikke beskrives kun føles!

Anmeld

26. maj 2010

AnneP

Laulund87 skriver:

Held og lykke!   for dig.

1000 tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.