hjælp mig lige tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Siber

I må lige hjælpe mig lidt

Sagen er den at vi skal til min mor og fars 40 års bryllupsdag, hvor de skal holde en stor fest for fam og venner.

Vi har aftalt med min bror og hans fam, at vi vil give en gave sammen. Men når jeg spørger ham om hvilket beløb de havde tænkt at give så siger han 200-300 kr, men vi tænker 1000 kr.

Vi forstå selvfølgelig at de er i en anden situation end os, og der for ikke kan eller protere et lavere beløb end os.

Men nu er spørgsmålet bare, kan vi godt tillade os at give det mere, eller give det samme beæøb også give en gave ved siden af, eller skal vi bare give samme beløb alle sammen? hvad ville I have gjort?

Jeg synes bare at mine forældre altid er der for os (det er de også for min bror) jeg vil gerne give det som de plejer at give os, og det er en stor fest, også synes jeg bare de fortjener en god gave. jeg ved godt man ikke kan give tak og kærlighed udfra penge/gaver. Men jeg synes bare de har fortjent det

Hjælp mig lige, for jeg vil jo ikke at nogen står i forlegenhed

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Stumpen

Hmm, den er sku svær -meget svær endda... Har selv stået i situationen ikke at have penge...

Men hvad med at gå sammen med din bror og give det samme som han og så give en ekstra gaver fra tøserne??

Anmeld

25. maj 2010

Kaufie

Ja, enten give det ekstra fra pigerne og bebs - eller snakke med din bror om det - hvis ellers jeres forhold er til det? Jeg ville godt kunne aftale det med min søster - at vi gav efter evne - uden at den største bidragsyder derfor skal stå med større typer på kortet..... 

Anmeld

26. maj 2010

Siber

Stumpen skriver:

Hmm, den er sku svær -meget svær endda... Har selv stået i situationen ikke at have penge...

Men hvad med at gå sammen med din bror og give det samme som han og så give en ekstra gaver fra tøserne??

ja det var måske en god ide med en gave fra tøserne.

Vi havde også tænkt os at købe et lærred som alle gæster skal male på, og alle skal skrive noget om min mor og far, og vi tager billder, så laver vi en lille bog. Det er jo også en gave!

Knus og tak for hjælpen

Siber

Anmeld

26. maj 2010

Siber

Kaufie skriver:

Ja, enten give det ekstra fra pigerne og bebs - eller snakke med din bror om det - hvis ellers jeres forhold er til det? Jeg ville godt kunne aftale det med min søster - at vi gav efter evne - uden at den største bidragsyder derfor skal stå med større typer på kortet..... 

jeg kan sagtens tale med min bror og vi har et godt forhold, det er også derfor at jeg forstår deres situation.

Der er jo ikke noget i vejenn for at de giver 200-300 kr og vi give 500 kr, uden at vores navne skal skrives i str 60 og deres i str 12

Ikke noget problem for mig, men jeg vil bare ikke at de bliver forlegne eller noet!

Tak for hjælpen

Knus Siber

Anmeld

26. maj 2010

Stumpen

Siber skriver:

ja det var måske en god ide med en gave fra tøserne.

Vi havde også tænkt os at købe et lærred som alle gæster skal male på, og alle skal skrive noget om min mor og far, og vi tager billder, så laver vi en lille bog. Det er jo også en gave!

Knus og tak for hjælpen

Siber

Det var da en genial efter gave -den med at tage masser af billeder og lave en fotobog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.