så blev jeg faster igen.. jah bellaT har født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

BellaT

Tusind tak for lykønskningerne! Malia er så sød og kær og smuk og vidunderlig. Hun har mørkt hår og mørke øjne og er en puttesyg tryghedsnarkoman. Hun vil helst mærke mig og ligge i favn eller tæt op af mig, når hun skal sove.

De første nætter på sygehuset var hårde, da hun sov om dagen og var vågen om natten. Men det er ved at vende nu.

Desværre kæmper vi vist lidt imod gulsot pga antistofferne i mit blod. Hun skulle derfor have taget blodprøve (hælprøve) hver 6. time indtil vi blev udskrevet. Tallene var rigtig fine lave, da vi blev udskrevet i torsdags. Men en ekstra blodprøve taget idag viser en stigning. Så på mandag er der igen en blodprøve og ud fra den vurderes det om hun skal i lysbehandling. Det håber jeg ikke.

Phillip er sød og kærlig overfor Malia. Vil gerne holde hende og kysser og aer hende helt af sig selv. Det er så rørende at se.

Jeg prøver virkelig at kæmpe for amningen. Men ved ikke om hun får det hun har brug for og det frustrerer mig. Phillip tabte sig jo helt vildt, mens jeg troede at alt var fint. Så den skræk sidder stadig i mig. Men jeg prøver. Hun skal jo helst have mælk min. hver 3. time for at fordrive gulsot.

Jeg kan ikke sætte billeder ind af guldklumpen, da mit usb-kabel pludselig ikke virker.

Nå, hun er sulten...

Knus fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

ivfmarie

Dejligt at høre fra dig, Helle!

Jeg krydser for at prøverne er fine. Find en dejlig solstråle i stuen og nyd den sammen med prinsessen - inden du ved af det har solens lys fordrevet gulsoten

Tillykke med hende!

Knus Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.