JUBII

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.729 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

Hedegaard

Hej igen....:D
Jubii blev ringet op kl ca. 10 i formiddags af fertilitetsklinikken, at vi starter igen i morgen.... Det er sgu dejligt at kan se at du skere der snart noget...:) Det har været hårdt ikke at vide hvornår man kunne komme igang med homon sprøjterne så nu kan vi da se lidt lysere på fremtiden... det er vild at tænke på at man snart skal have taget æg ud..
vi glæder os som små børn til jul...
Så nu håber vi på det lykkes men vi er optimistiske.. så selvfølgelig lykkes det...:S
(H) en meget glad helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Helene..

Hvor er det dejligt for jer, det er jeg rigtig glad for at høre..:D Så vil jeg sidde og krydse finger for at I "snart" er gravide..:)

(H) fra Camilla.

Anmeld

15. juni 2008

Mathilde

Hej Helene

Hvor er det skønt at i skal igang igen:) Jeg kan godt forstå at i glæder jer helt vildt!!! Det bliver rigtig spændende...
Jeg håber det lykkes for jer hurtigt, så i kan blive forældre:)

(H)Mathilde

Anmeld

16. juni 2008

Hedegaard

hej jeg har været til scanning i dag og det gik både godt og skidt. jeg har 9 fine æg i højre side:D, men i venstre side er der en syste på 3 cm :'( hvorfor kan jeg ikk blive fri for de dumme syster, jeg hader dem de har ødelagt mit liv. jeg er lige kommet hjem fra sygehuset og er brudt sammen jeg kan ikk tænke på andet end den syste... jeg har bestemt heller ikk lyst til at komme på arbejde nu her kl14. det kan godt være at det lyder dumt jeg ved godt at vi stadig kan blive gravid men stadigvæk det er noget lort. (H) den meget ulykkelige helene

Anmeld

16. juni 2008

Mathilde

Tillykke med de 9 fine æg:)) Det er da rigtig godt...

Puh det var da en træls besked med den syste. Jeg kan virkelig godt forstå at du ikke er oplagt til at tage på arbejde! Men måske er det godt nok, så du evt kan få tankerne lidt væk...

Kram og tanker fra Mathilde

Anmeld

16. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Helene..

Først vil jeg lige sige at det er da fedt at du har 9 gode æg... Det er jeg glad for at høre.. :)
Men den syster, hvor er det træls og synd for dig, synes du har været nok igennem - men åbenbart ikke helt, desværre..:( Hvad gør de så? Kan i fortsætte behandlingen og blive gravide og få en baby, eller skal den fjernes først og så skal i starte forfra eller hvordan??
Jeg kan godt forstå du er ked af det og frustreret over det - lige som man troede at man var "rask" eller hvad man nu må kalde det, så dukker der en ny op:(
Jeg håber at du klare det..

1000 Tanker og (H) fra Camilla.

Anmeld

16. juni 2008

Pia

Hej Hedegaard Skønt at i skal igang igen.. Altid dejligt, når vente tiden er overstået :) 9 æg er også super skønt.. Der er helt sikkert et par af dem der bliver til guldæg:D Arghhhh de dumme cyster.. Har dem ikke selv, men kender desværre en del der har dem..:S Håber ikke at den bliver et problem for dig søde.. Men man har heldigvis hørt mange solstråle historie om folk der har cyster og alligevle har fået en velskabt baby (L) Alt tyder jo også på at vi skal igang igen desværre.:'( Men vi har æg i fryseren, så det letter jo lidt på selve forløbet.. Held og lykke.. Glæder mig til og læse hvordan det går..:) Knus fra Pia.

Anmeld

16. juni 2008

Hedegaard

hey
tak for de søde ord.
Ja jeg er oss sikker på at et ønske barnet kommer ud af det men man kan jo aldrig være sikker....
Ja de mener at vi kan fortsætte behandlingen, de mener at cysten er gået i hold. men de er ikk sikker så det finder jeg ud af på Mandag hvor jeg skal scannes igen...:S
hvis der kommer en lille guldklump ud af det skal jeg til århus når jeg har født og skæres i igen, hvis de da ikk kan tage den med medisin. Bliver vi ikk gravid skal jeg til århus. Så jeg skal til århus uanset hvad desværre.
Men nu har jeg bestemt mig for kun at tænke på de 9 æg i højre side og håbe på at bare en af dem giver os vores ønske barn.:)

Det hjælp utrolig meget at komme på arbejde, da jeg har en go arbejdsleder der har støttet mig meget...
(H)en helene der ser lidt lyser på tingene her til aften...

Anmeld

17. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Helene..

Det var dejligt at høre at det hjalp at tage på arbejde, dejligt med en leder der forstår og hjælper så godt hun/han kan..
Jeg vil krydse finger for at sysyeren ikke vokser så I kan få jeres længe ventede ønskebarn(L) og at de så efter endt graviditet kan fjerne den medicinsk så du slipper for at skal under kniven igen...
Tror også det er en god ting at fukusere på de 9 æg der er "gode" (eller hvad man nu kan kalde det??) i stedet for at tænke over den dumme syster - som forhåbelig ikke vokser...

Knus og Kram fra Camilla.

Anmeld

17. juni 2008

Hedegaard

hej

jeg har lige snakket med skejby sygehus og de mener ikk at der er en chance for at jeg skal der ned før tid og de er ret sikker på at når jeg kommer der ned igen er det med en lille baby:) Det hjælp rigtig meget at høre....
så nu køre min hverdag næsten på skinder igen....

(H)helene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.