Opdatering på blyb II

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Blyb

Hej..

Jeg lovede et par stykker af Jer at komme med en opdatering på min blødning.. Udfaldet er desværre som min mistanke lød på..

Jeg har i dag fået svar på mine to blodprøver og HCG er desværre faldende. Det er faldet fra tirsdag 780 til torsdag 470.

Det er bare super super øv, men må igen se på det, som der er en årsag til det sker.

(Havde en MA i dec. '09) og krydser fingre for jeg ikke skal så langt et forløb igennem igen, men kroppen selv kan finde ud af at udstøde.

Så ingen blyb til mig i denne omgang..snøft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

otlitrom

Det er jeg ked af at høre!

Anmeld

25. maj 2010

4kløver

25. maj 2010

Diana...

her fra. 

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

Årh nej og kæmpe ØV!! Det er jeg ked af at høre. Hvordan har du det (måske et lidt dumt spørgsmål)?

Håber du får et hurtigt forløb og at dine tal falder som de skal. Hvor lang tid er der gået imellem de to målinger her?

KÆMPE kram skal du i hvert fald ha'

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jeg ked af at høre. Jeg håber det går hurtigt med at komme igang med en sund graviditet...

Anmeld

25. maj 2010

Blyb

Tak for alle Jeres søde knus!

Mettemus - Jeg har det okay efter omstændighederne. Sidste mandag da jeg begyndte at bløde var jeg helt til hundende. Blev nødt til at vende om på vej til arbejde, fordi jeg bare tuede og tuede. Reagerede meget vildsomt i forhold til sidste gang.

Men jeg synes her oven på den sidste uges tid, at jeg har gået og "sundet" mig lidt og tænkt, at det nok skal gå, selvom det ikke bliver til en blyb denne gang.

Jeg fik foretaget første blodprøve sidste tirsdag og den anden i torsdags. Så HCG er næsten halveret på 2 dage, det er da ret godt - håber jeg?!

Hvordan går det med dig? Er alt vel? Håber sådan for dig at du/I hænger i hele vejen denne gang!

Knus

Anmeld

25. maj 2010

Riksen

Årh, det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg håber at det er hurtigt overstået, så I kan hele og komme videre.

Stort kram fra mig

Anmeld

25. maj 2010

businesstigger

Det er jeg ked af at høre! Håber at næste gang bliver en 'keeper'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.