Jeg er i TV i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Tullebobs

Bavianis skriver:

Puha, nu synes jeg godt nok jeg er spændt - og lidt nervøs...

Det kan jeg godt forstå. Jeg vil se det, og sende tankerne din vej...

Knus fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Kruse90

jeg skal helt sikkert også se det søde.
Håber du har det okay med at se det i aften uden manden.

Anmeld

25. maj 2010

Becks

Hej Susanne..

Jeg kan godt forstå det må være svært for Gregers og dig, at se det i aften.. Må også være svært oven på jeres svære svære forløb... Jeg vil tænke på jer, når jeg ser det

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Hvor er det bare trist, det der er sket ! Jeg synes du virker så stærk og fremadrettet - pas nu lidt på dig selv!

Anmeld

25. maj 2010

Low

Jeg ser det altid

Jeg tænker på jer 

Anmeld

25. maj 2010

Bavianis

kitty skriver:

Det kan jeg godt forstå. Ét er at skulle i TV, noget andet er emnet og dine følelser omkring det. Men hold op, hvor jeg synes du er sej, Susanne.. Jeg vil se det, og sikkert med blandede følelser. Men jeg tager hatten af for at I har valgt, at Danmark stadig må få en bid af historien. Kommer alle til at kende den triste skæbne?

Det tror jeg de gør, hvilket i sig selv er grænseoverskridende... Alle de nære ved det selvfølgelig - og kolleger og sådan, men nu ved rigtig mange det lige pludselig, og det bliver mærkeligt.

Af samme grund har Gregers ikke ønsket at blive filmet i ansigtet, da han er privatpraktiserende, og derfor ikke har lyst til at vise det til potentielle klienter. Det kan jeg godt forstå. Jeg har nu sagt ja, da mine "klienter" er professionelt personale.

Anmeld

25. maj 2010

FruEllingsen

Kan godt forstå at du er spændt på at se det i aften

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Det tror jeg de gør, hvilket i sig selv er grænseoverskridende... Alle de nære ved det selvfølgelig - og kolleger og sådan, men nu ved rigtig mange det lige pludselig, og det bliver mærkeligt.

Af samme grund har Gregers ikke ønsket at blive filmet i ansigtet, da han er privatpraktiserende, og derfor ikke har lyst til at vise det til potentielle klienter. Det kan jeg godt forstå. Jeg har nu sagt ja, da mine "klienter" er professionelt personale.

Ja, det er meget mere end "bare" at være i fjernsynet....

Jeg vil sende positive tanker, mens jeg ser det!

Anmeld

25. maj 2010

Bavianis

kitty skriver:

Ja, det er meget mere end "bare" at være i fjernsynet....

Jeg vil sende positive tanker, mens jeg ser det!

Tak skal du have

Anmeld

25. maj 2010

smokin

Bavianis skriver:

Sådan har jeg det faktisk også... Gregers er på aftenvagt i aften, så jeg skal se det alene, det er MEGET mærkeligt... Meeen, det skal nu nok gå

Pyh søde Susanne, det må godt nok være hårdt - hvor er du sej at du vil se det alene. Jeg skal se det og har allerede helt ondt i maven over det.

Håber du kommer igennem afsnittet.

Kærlig hilsen

Zette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.