Hvad kan man tillade sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser

Står og skal sælge Autostol + stokke puslebord + stokke seng (m alt tilbehør fra baby til junior) + emma junga barnevogn. Det hele er yderst velholdt og brugt til et barn..

Hvad bør man samlet tage for dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Hej tøser

Står og skal sælge Autostol + stokke puslebord + stokke seng (m alt tilbehør fra baby til junior) + emma junga barnevogn. Det hele er yderst velholdt og brugt til et barn..

nu er jeg ikke super erfaren indenfor handel på nettet, men jeg tænker at hvis du halvere den pris du selv har givet for det, bliver det så ikke meget fornuftigt? (eller er jeg helt forkert på den)

Anmeld

28. maj 2010

Mumto3

Hmmm jeg tænker at man skal længere ned i pris.

Når jeg skal købe noget brugt og folk vil have ½ pris for det tænker jeg altid: Jeg vil da hellere købe det fra nyt af og så selv sælge det til ½ pris (og dermed har jeg selv fået det til halvpris) end at købe det brugt til  'den samme pris' -hvis du forstår.

Anmeld

28. maj 2010

Vingummien

Kommer jo også an på hvor gammelt det er

Anmeld

28. maj 2010

foto på lærred

Jeg ville måske prøve at sælge det samlet med OGSÅ hver for sig. Det er jo ikke sikkert én person har brug for alle de ting. (mange får f.eks barnevogn fra ny af bedsteforældre) og har derfor ikke brug for den, men vil gerne købe puslebord osv. bare så man ikke sætter alt på ét bræt. Men jeg synes nu ikke halv pris lyder så dumt hvis det står næsten som nyt.

Men jeg vil måske anbefale dig (hvis du også vil sæge hver for sig) at gå ind de steder hvor du vil sætte det til salg (f.eks den blå avis) og se hvad andre tager for det. Mest fordi jeg f.eks lige har været inde og kigge på juniorseng og der går man da straks efter dem der er billigst (og pænest) men altså hvis én sælger for 600 kr og en anden for 1000 kr (og det er omtrendt samme kvalitet) ja så går man jo efter den billige. Så find ud af hvad ca prisen er, så du ikke komme til at ligge alt for højt for så er der ikke nogle der vil være interesseret. Omvendt hvis du sælger meget billigt, vil du så komme hurtig af med det, så det kommer jo an på hvad du prioritere. Men jeg tror man skal passe på med at sætte det alt for højt, for der er så mange babyting til salg, at folk meget ofte går efter prisen, men igen skal du jo heller ikke "forære" det væk hvis det står rigtig flot.

Anmeld

28. maj 2010

foto på lærred

ps. du kan jo altid starte med at sætte det i for halv pris og så lave en ny annonce hvis der ikke er salg i det. Det vil jo være ærgeligt at sælge det for billigt, uden at se om det kunne lade sig gøre. Det er jo alle sammen mærkevare du har, og dem plejer folk godt at give noget for

Anmeld

28. maj 2010

Margorie

Måske 40 % af nu prisen? Husk at tjekke nu pris på tingene, nogle ting ryger jo ned til halv pris i butikkerne efter et stykke tid

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg tænker du fint kan sætte det til halv pris Men det er svært at bedømme uden billeder...

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Jeg vil sige det halve af prisen for hver ting? Eller?

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Kommer jo and på hvor gammelt der er hvilken stand og mærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.