Scanning under mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

dorthemus

kitty skriver:

Det lyder ikke så hyggelidt. Så er jeg næsten glad for scanneren. Jeg vil prøve at slappe af, og tænke på, at det kan hjælpe os til det barn vi ønsker!

Lige præcis... alt hvad jeg kan!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

oo

kitty skriver:

Der fik du smilet frem på mine læber!

Du er bare den allerbedste, Trine!

på sådan en lortedag så er jeg lidt stolt over at du KAN smile

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Held og lykke, søde!! Og puha for en fætter at få op mens "Røde Erik" er på besøg  .... men det er jo for at nå til det positive mål , så tænk på det, hvis det bliver ubehageligt!! Er spændt på at høre om det. Er til mødregruppe i morgen... hvornår på dagen er det?? 

KRAM 

Kl 12. Men jeg smider en update, når vi kommer hjem. Det lover jeg. Hvornår det bliver ved jeg ikke.. Jeg har planer om at vi skal få en god dag ud af det, og hygge os sammen, manden og jeg. Men engang i morgen kan du nok ikke undgå at høre noget

Dit mirakel sker for mig!

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

på sådan en lortedag så er jeg lidt stolt over at du KAN smile

Prøver ihærdigt at se de positive ting i, at det heller ikke lykkedes denne gang. Bl.a. skal jeg stå med et koldt glas vin (eller en hel  flaske) fredag aften, og høre Elton John live, for fuld udblæsning. Det er da et OK plaster på såret. Børn gider ikke have sure mødre, har en klog kvinde engang sagt Og det prøver jeg på bedste vis at leve efter!

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

dorthemus skriver:

Lige præcis... alt hvad jeg kan!!

Tak, søde Dorthe. Jeg sender lidt vestøv i din retning! *********

Anmeld

25. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Kl 12. Men jeg smider en update, når vi kommer hjem. Det lover jeg. Hvornår det bliver ved jeg ikke.. Jeg har planer om at vi skal få en god dag ud af det, og hygge os sammen, manden og jeg. Men engang i morgen kan du nok ikke undgå at høre noget

Dit mirakel sker for mig!

Suerte y milagro, preciosa!!! 

Anmeld

25. maj 2010

oo

kitty skriver:

Prøver ihærdigt at se de positive ting i, at det heller ikke lykkedes denne gang. Bl.a. skal jeg stå med et koldt glas vin (eller en hel  flaske) fredag aften, og høre Elton John live, for fuld udblæsning. Det er da et OK plaster på såret. Børn gider ikke have sure mødre, har en klog kvinde engang sagt Og det prøver jeg på bedste vis at leve efter!

åh vin  

nej, der er ingen der vil have en sur mor, men man må gerne bande lidt under mensen så er det også meget lettere at nå til optimismefasen når ÆL melder sig!

jeg vil lige holde øje med en opdatering fra dig imorgen aften - og så håber jeg I får en god dag ud af det som planen er  (måske er der chance for at du kan starte op med det samme, nu hvor mens var forsinket!)

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

kitty skriver:

Tak, søde Dorthe. Jeg sender lidt vestøv i din retning! *********

Tak!... for her sker der nemlig intet i den retning

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

åh vin  

nej, der er ingen der vil have en sur mor, men man må gerne bande lidt under mensen så er det også meget lettere at nå til optimismefasen når ÆL melder sig!

jeg vil lige holde øje med en opdatering fra dig imorgen aften - og så håber jeg I får en god dag ud af det som planen er   (måske er der chance for at du kan starte op med det samme, nu hvor mens var forsinket!)

Ja, den tanke har jeg også haft. Desværre ligger sølvbryllups-svipturen lige i ÆL-tid, så håbet er ikke så stort... MEN. Hvis vi ikke håber, så går det galt!!

Jeg var sur og ked af det igår! Idag har jeg bare kvalme og spiser sun lolly is, og ser et døgn frem i tiden, hvor vi måske står med en form for svar... Derudover er der jo en del papirarbejde der skal nusses færdig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.