~~M.Nielsen~~ skriver:
Det hele startede lørdag morgen kl 5, hvor jeg vågnede med småveer, men som jeg ikke kunne sove for. De stod på i halvanden time, hvorefter jeg faldt i søvn igen. Da jeg vågner er de nogenlunde forsvundet.
Jeg tager til tuborg open air, i håbet om at tiden vil gå lidt hurtigere. Jeg havde veer hele dagen, men nogen små nogen der var til at holde ud.
Vi kommer hjem kl 20.00 ca, hvor slimproppen går. Og derefter starter veerne med lidt mere kraft end tidligere..
Vi går i seng, men jeg sover ikke hele natten fordi veerne er så kraftige.
Jeg ringer om morgenen til FG men bliver bedt om at se tiden an og vente, da der ikke er noget der tyder på jeg er så langt..
Jeg ringere igen senere på dagen, men igen bliver jeg bedt om at vente.. Nu er veerne enormt kraftige.. Men stadig ikke noget fast minuttal imellem, hvilket også var grunden til jeg ikke måtte komme på FG.
Det bliver aften og jeg skriger af smerte når veerne er der, for de varer nogen minutter hver gang, hvilket jeg synes var mærkeligt. Så igen ringer jeg til Fg for at fortælle at jeg altså ikke kan holde det ud mere. Jeg er enormt afkraftet efter næsten to døgn med veer, og ber om noget smertestillende så jeg kan sove og samle krafter til fødslen..
Vi bliver så bedt om at kigge et smut derop, men bliver informeret om at vi nok ville blive sendt hjem igen.. - FINT, for jeg er SÅ træt og vil bare have lov at sove...
Kl. 21.20 kommer vi derind og jeg er 3-4 cm åben.
kl. 22.21 kommer jeg i brusebad hvilket var SÅ dejligt.. Jeg ønskede på ingen måde medicinsk smertelindring, men det var heller ikke nødvendigt, for badet hjalp helt vildt.
kl 23.00 er jeg 6 cm åben og kommer igen i brusebad hvilke stadig havde en god effekt.
Jeg kommer igen lidt op og gå.
Kl. 00.30 kommer jeg i karbad men det havde en rigtig dårlig effekt da jeg blev utilpas under ve.
kl 00.40 er jeg 8 cm åben.
kl 01.55 vandet bliver taget og jeg får pressetrang men må ikke presse.. Puha!!! Nu starter smertehelved!!!!! Jeg har aldrig oplevet noget lignende...
og er stadig 8 cm åben.
herefter åbner jeg mig stille og roligt, og kl 03.20 kommer en skøn velskabt lille pige ud på 3030 g og 50 cm.
Jeg får heldigvis kun et lille sting... Jeg havde FRYGTET at sprække og var pissehamrende bange for det.. Men ingen grund til det..
Tak fordi du læste med...
Håber jeg kan være lige så sej, når det bliver min tur... heheh!!!