Tip ang. sårpleje efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Sisley

Jeg ved ikke lige om tips og tricks falder under denne kategori, men jeg må lige dele en fidus med Jer.

Når man er blevet syet efter fødslen får man at vide, at man skal skylle sig med lidt vand efter hvert toiletbesøg og jeg har simpelthen haft så svært ved at finde på en måde der fungerer (når man nu ikke har bidét eller ekstra bruser som på hospitalet).

Vi har en næseskyller i plastic stående, som vi ikke bruger - sådan en som man kan købe på apoteket - og jeg tænkte, tja hvorfor egentlig ikke? Den fungerer bare så fint for strålen kommer ud af den på den helt rigtige måde, når man sidder på toilettet og lige skal skylle efter.

Måske i andre kan få glæde af idéen...

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

dorthemus

Tak for det tip...hvis jeg altså nogensinde kommer til at føde

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Sisley skriver:

Jeg ved ikke lige om tips og tricks falder under denne kategori, men jeg må lige dele en fidus med Jer.

Når man er blevet syet efter fødslen får man at vide, at man skal skylle sig med lidt vand efter hvert toiletbesøg og jeg har simpelthen haft så svært ved at finde på en måde der fungerer (når man nu ikke har bidét eller ekstra bruser som på hospitalet).

Vi har en næseskyller i plastic stående, som vi ikke bruger - sådan en som man kan købe på apoteket - og jeg tænkte, tja hvorfor egentlig ikke? Den fungerer bare så fint for strålen kommer ud af den på den helt rigtige måde, når man sidder på toilettet og lige skal skylle efter.

Sisley

guuuuud hvor smart!

Anmeld

25. maj 2010

Bondepigen

Sisley skriver:

Sisley

Smart idé. Jeg fik sådan en skylleflaske med hjem fra sygehuset, da jeg havde født, men ellers kan man osse bruge en rengjort ketchupflaske eller noget....

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder som en smart idé I øvrigt syntes jeg at det er synd at vi ikke har brusere ved toilettet ligesom i udlandet nogen steder. Det er dejlig lige at skylle bagefter, men altså.

Også vil jeg lige pointere, at en næseskyller er FANTASTISK!!!!!!! Hvis man har allergi, er forkølet osv. eller bare gerne vil have det godt i næsen og med sine slimhinder, så skal man skylle næse. Men den næseskyller fra apoteket er træls til næsen alligevel, så super fint at den har andre anvendelsesmuligheder

Den bedste til næsen er noseboddy.

I øvrigt, ville det så ikke være en ídé, at fylde isotonisk saltvand i, ligesom man gør til næsen, når man skal skylle, når man er blevet syet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.